תקשורת ומדיה

שינויים ב-yes: אורי גל ימונה לסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי במקום גלי ניר

גלי ניר, סמנכ\"לית השיווק והפיתוח העסקי של yes, הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה ולצאת לדרך חדשה לאחר כ-4 שנים בחברה לטובת תפקיד ניהולי חדש.
במסגרת תפקידה ב-yes, היתה ניר (39) אחראית על גיבוש האסטרטגיה העסקית והשיווקית של החברה. במהלך כהונתה הובילה ניר מהלכי שיווק משמעותיים, ובהם השקת ערוץ yes Oh, תכנית הנאמנות yes surprise, וכן את השקת שירותי הצפייה המתקדמים yes Streamer ו-yes Multiroom. במהלך כהונתה של ניר הגדילה yes את נתח השוק שלה בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית תוך ביסוס מובילות תדמיתית ניכרת.
לתפקיד סמנכ\"ל השיווק והפיתוח העסקי של החברה ימונה אורי גל שהצטרף ל-yes בשנת 2010, ומכהן כממלא מקומה של ניר מזה מספר חודשים בעקבות חופשת הלידה אליה היא יצאה. ב-3 השנים האחרונות שימש גל (41) כמנהל מחלקת לקוחות ומבצעים בחברה. טרם הצטרפותו ל-yes כיהן גל כמנהל אגף מחקר ואסטרטגיה בחברת פרטנר, וכיועץ בכיר בחברת הייעוץ האסטרטגי שלדור.
גלי ניר מסרה כי \"היו אלו 4 שנים מרתקות ומלאות בעשייה. פעם אחר פעם הוכחנו שניתן להעלות את הערך עבור הצרכן הישראלי ובכך לבסס את מובילות yes עד לשיא של 600 אלף מנויים. אני מודה לכל שותפיי לדרך. הייתה זו זכות גדולה להיות חלק מצוות מנצח שעושה את הטלוויזיה הטובה בישראל\".
מנכ\"ל yes, רון אילון, מסר: \"גלי ניר הניעה מהלכים משמעותיים ביותר בחברה במהלך כהונתה, והובילה אותה להישגים מרשימים ביותר שכללו השקות טכנולוגיות מורכבות, קמפיינים מובילים ועלייה משמעותית בנתחי השוק של החברה. אני מודה לה על הובלת הישגים אלה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך הדרך. אני מאמין כי מינויו של אורי גל, שמביא איתו מקצוענות, ניסיון נרחב, והיכרות מעמיקה של שוק התקשורת, ימשיך את מובילותה של yes, ויאפשר לה לצלוח את האתגרים הרבים הצפויים לנו בשנים הקרובות בשוק התקשורת\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אורי גל
    אסף 12/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלך המצגות מפרטנר - עלה והצלח
    סגור
  • 4.
    אורי מלך המצגות מפרטנר ... עלה והצלח (ל"ת)
    שרון 12/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בהצלחה לאורי המקסים והחכם (ל"ת)
    מיכל 12/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מכירה אותו מימיו בשלדור, יס יהנו ממנו מאוד (ל"ת)
    ענת 12/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הי כלום והוא שום דבר...
    שי 12/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובד בשיווק ייס.
    סגור