תקשורת ומדיה

סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-HOT מקס בלומברג עבר לקבוצת התקשורת של דרהי

חברת Altice הודיעה על מינויו של מקס בלומברג, סמנכ\"ל הטכנולוגיות ב-HOT, לתפקיד סמנכ\"ל הטכנולוגיות CTO וחבר הנהלה בקבוצת התקשורת הבינ\"ל של פטריק דרהי, בעל השליטה גם ב-HOT. בלומברג יכנס לתפקידו בינואר הקרוב.
בלומברג (41), בעל ניסיון של 15 שנה בתחום הטלקום ובעולם התוכנה, שימש בשנתיים האחרונות כ-CTO של HOT. במסגרת התפקיד ניהל את תחומי ההנדסה, מערכות המידע, הרשת והשירות טכני. בתקופה זו הביא לשיפור טכנולוגי ותפעולי ניכר, על ידי הובלת אסטרטגיה חדשה, שכללה שינוי תפיסת העולם הטכנולוגי, המבוססת על סינרגיה בין עולמות הרשת, ההנדסה ומערכות המידע.
קודם לכן, שימש במשך 5 שנים, כסמנכ\"ל הנדסה, מערכות מידע ותפעול בסמייל 012. עוד לפני כן היה סמנכ\"ל הנדסה ומערכות מידע בקבוצת אינטרנט זהב.
הרצל עוזר, מנכ\"ל ויו\"ר HOT, מסר: \"אני שמח על קידומו של מקס, ומברך אותו על מינויו לתפקיד CTO של הקבוצה הבינ\"ל. HOT הנה חברה משמעותית בקבוצת Altice, וצעד זה מהווה הבעת אמון בנו, ושלב נוסף בסינרגיה עם הקבוצה. אני סמוך ובטוח, כי חטיבת הטכנולוגיות בקבוצה בניהולו של מקס, תעמוד בהצלחה באתגרים שנכונו לה, וביחד נמשיך להוביל את השוק\".
תגיות HOT
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה