תקשורת ומדיה

הפדיחה של עיתון 'המבשר': צפו בתמונה שהצליחה להסעיר את המגזר החרדי

שנה לאחר פרסום תמונת הפיצה פפרוני ב'יתד נאמן', עיתון 'המבשר' מפרסם הבוקר צילום של בחורה לא לבושה במיוחד. המבשר: "מצרים על הטעות". צפו
המבשר (צילום צילום מסך)
כלל ידוע בתקשורת החרדית הוא שאסור לפרסם תמונה של אישה - וזאת בשל שמירה על צניעות. או שהתמונה לא תפורסם, או שהדמויות הנשיות פשוט \"ייגזרו\" מהתמונה. אז מה גדולה הייתה ההפתעה הבוקר (יום א\'), כשתמונה \"לא צנועה\" פורסמה, ולא סתם \"לא צנועה\", אלא כזאת של בחורה בבגד ים, ועוד במדור הרבני של עיתון המבשר.
בעיתונות החרדית נהוג להפעיל את \"הבודק\", איש הוועדה הרוחנית שבוחן כל פרט ופרט בעיתון, לפני שהעיתון נשלח לדפוס, כדי למנוע פרסומים שאינם צנועים, או כאלה שעובדים על חוקי התורה. הפעם כנראה הבדיקה בעיתונו של מנחם פורוש \"התפקששה\", והתמונה פורסמה.
חדי עין הבחינו הבוקר כי בין דגי ים סוף, שוחה לה גם אישה בביקיני, עם סנפירים ומשקפת צלילה. בכיתוב התמונה נכתב \"מה הפיצוי שקיבלו הדגים\". גולשים בקבוצות הווטסאפ החרדיות, כבר דאגו ללגלג על העיתון, והוסיפו כי \"הדגים זכו לכוסית בבגד ים\".
התמונה המפלילה
התמונה המפלילה
מעיתון \'המבשר\' נמסר: \"מערכת העיתון מצרה על הטעות שנפלה בתמונה שאינה ראויה, ושהשתרבבה לעיתון. שגיאות מי יבין!\".
אגב, אין זו לא הפעם הראשונה שתמונות בעייתיות מתפרסמות בעיתונות החרדית, ומעוררות סערה. בדיוק לפני שנה, בסוף דצמבר 2012, פרסם המוסף \'קטיפה\' של העיתון יתד נאמן, לצד מתכון של פיצה, תמונה של פיצה פפרוני . גורמים בעיתון אמרו בזמנו לאייס כי האחראי על הביקורת \"פשוט לא ידע שזו פיצה עם נקניק עליה. הקהל החרדי לא נחשף לסוג כזה של מזון, לכן גם לא זיהה שמדובר במאכל לא כשר\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייס.............
    לביא לרנר ברנוב. 01/2014/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוהב את האתר..........Like
    סגור