תקשורת ומדיה

מוזיקת טראנס ושעשועון ביום הזיכרון: הקנס לרדיו א-שמס הוגדל ל-70 אלף ש'

זו השנה השנייה שהתחנה נקנסת ע"י הרשות ה-2 בשל התנהלות בעייתית ביום הזיכרון. יו"ר ועדת הערר זליקוביץ': "דבר מינימלי לכבד את רגשות הזולת"
רדיו א-שאמס (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
עוד תחנת רדיו אזורית סופגת קנס בעשרות אלפי שקלים. מספר ימים לאחר שרדיו ללא הפסקה קיבלה עיצום כספי בגובה של 70 אלף שקלים, תחנת הרדיו האזורית בערבית א-שמס ספגה קנס בסכום דומה של כ-70 אלף שקלים, בגלל התנהלות בעייתית ביום הזיכרון לחללי צה\"ל.
הרשות השנייה הטילה לאחרונה קנס של כ-30 אלף שקלים על התחנה, לאחר שבמהלך יום הזיכרון הושמעה בשידורי התחנה מוזיקת טראנס ונערכו משחקי טריוויה. מנכ\"ל התחנה סוהיל כראם הגיש ערעור על ההחלטה. ועדת הערר של מועצת הרשות השנייה, בראשותה של ד\"ר דליה זליקוביץ\', בחנה את הטענות שהועלו על ידי התחנה והאזינה להקלטות מאותו יום. בסופו של דבר קבעה הוועדה כי התחנה לא התאימה את שידוריה לאופיו של יום הזיכרון.
אגב, זה המקרה השני בשנתיים האחרונות בו נקנסת התחנה בעקבות התנהלות בעייתית ביום הזיכרון. מיד לאחר יום הזיכרון ב-2012 הוגשו תלונות על התחנה, ורק לאחר שנה התחנה נקנסה ב-15 אלף שקלים. בעקבות ערעור שהוגש אז על ידי התחנה, הקנס הוגדל ל-20 אלף שקלים .
לטענת גורם ברשות השנייה, השמעת שירים שמחים וספיגת קנס פועלים לטובתו של המנכ\"ל סוהיל כראם, שזוכה בשל כך ליחסי ציבור טובים במגזר הערבי.
חברת מועצת הרשות השנייה ד\"ר דליה זליקוביץ\', אישרה את הפרטים, והביעה אכזבה מהתנהלותו של כראם: \"קשה לי לשאת חוסר כיבוד תרבותי מינימלי. אם היה הדבר הפוך, אז הייתה מתרחשת מהומת אלוהים. דבר מינימלי הוא לכבד רגשות של הזולת\". את תגובתו של סוהיל כראם לא ניתן היה להשיג.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    רדיו א שאמס
    צפוני 01/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנאת המדינה והיהודים בדמם ובחלב האם כי הכול הוא קנאה שהמדינה הציונית פורחת והעולם הערבי-מוסלמי בשאול תחתיות.לעולם לא יוותרו על הדרכון הכחול, ביטוח לאומי, קופת חולים והאפשרות האוטומטית לזכות בבג"ץ
    סגור
  • 5.
    כחלון נתן להם. תחנה פלסטינית מסוכנת ביותר. (ל"ת)
    מקור פנימי 01/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אין על דליה אלופה (ל"ת)
    טל 01/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לסגור את התחנה ולהעביר לסוריה יהנו שם הצבועים (ל"ת)
    ששון החציל הקלוי 01/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לסגור את התחנה הזאת
    ערן 01/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוגדים לא צריכים לקבל תחתנה
    סגור
  • 1.
    בושה של התנהלות של התחנה (ל"ת)
    דבורה 01/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור