תקשורת ומדיה

עיצומי העובדים מתרחבים: שידורי כל רשתות קול ישראל מושבתים הבוקר

השידורים בכל הרשתות מושבתים בין 9:00 ל-10:00, וגם המבזק השעתי לא משודר. העיתונאים: "כבר זמן רב מתנהל מו"מ אך ההנהלה ניתקה כעת מגע"
עיתונאי קול ישראל מרחיבים את השיבושים ברדיו: כל ועדי הרדיו החליטו כי היום (יום א\') מ-9:00 עד 10:00 יופסקו השידורים בכל רשתות הרדיו, ובמקום זאת תשודר מוזיקה. גם מהדורות החדשות השעתיות והחצי שעתיות, לא יועברו. בשעה זו למשל לא משודרת השעה השנייה של סדר יום עם קרן נויבך.
עובדי הרדיו ממשיכים במחאתם על הצעדים החד צדדיים לכאורה של הנהלת רשות השידור, ובהם אי תשלום שעות נוספות ופגיעה בהסכמי עבודה. בשעה זו מתקיימות אסיפות הסברה במתקני הרשות בירושלים ובתל אביב. ההשבתה חלה על כל רשתות הרדיו: רשת א\', ב\', ג\', ערבית, 88, רוסית, קול המוזיקה.
בשבוע שעבר שיבשו ועדי העיתונאים בקול ישראל בתל אביב ובירושלים, את השעה הראשונה של \'הכל דיבורים\' והשעה השנייה של \'יומן הצהרים\'. גם אז, כפי שקרה בשנה האחרונה, מחו העובדים על המשך הפגיעה בשכר, בעבודתם, בקידומם המקצועי, על הצמצום במצבת כח האדם ביומנים, על המשך העברה של עבודה עיתונאית לידיים לא עיתונאיות, ועוד.
מוועדי העיתונאים נמסר כי \"כבר זמן רב מתנהל משא ומתן אך בימים האחרונים ההנהלה ניתקה מגע לחלוטין. אנחנו דורשים מההנהלה לשבת איתנו ולפתור את כלל הבעיות ללא דיחוי\".
מרשות השידור נמסר: \"הנהלת רשות מצרה על כך שחלק מנציגי העובדים אינו מקבל את מרות המנהלים לגבי שיבוצם של מגישים ועורכים על פי אמות המידה המקצועיות של מנהליו אלא מנסה לכפות על ההנהלה את דעותיו.
הנהלת הרשות נחושה להמשיך ולבצע את מדיניותה ולממש את סמכויותיה על פי החוק. לא יעלה על הדעת שהוועד יקבע את שיבוץ התוכניות תוך תירוצים כאלו ואחרים שמשמשים להוצאת צווים לסכסוך עבודה. הנהלת הרשות מציעה לוועד להפסיק לאלתר את העיצומים ולשדר לציבור משלמי האגרה את התמורה בעד כספם\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבדיחה הכי טובה היא תגובת הרשות...
    זירו 01/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "שיבוצם של מגישים ועורכים על פי אמות מידה מקצועיות" חחחחחחחחחחחחחחחחח בדיחת השנה
    סגור
  • 1.
    לסגור מיד את רשעות השידור
    עם ישראל חי 01/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נבלות אוכלי חינם,ששודדים ועושקים את הציבור בחסות החוק!
    סגור