תקשורת ומדיה

לאחר שנתיים: סמנכ"ל השיווק והמכירות של רדיו 'קול ברמה' אבי ברוך אל עוזב

פרסום ראשון: ברוך אל, שהיה אחראי שת"פים מסחריים, שיווק חבילות פרסום ומשדרי חוץ, הודיע על סיום תפקידו, כשברקע הנתונים הטובים של סקר TGI
אבי ברוך אל, סמנכ\"ל השיווק והמכירות של קול ברמה, מסיים את תפקידו - כך נודע לאייס. ברוך אל הודיע על החלטתו בימים האחרונים, ובשלב זה טרם מונה לו מחליף.
במסגרת תפקידו, היה ברוך אל אחראי על קידום שיתופי פעולה אסטרטגיים, שיווק חבילות פרסום, משדרי חוץ ובניית פלטפורמות של שת\"פים מסחריים עם גופים במשק. בנוסף, במהלך עבודתו בתחנה, עברה \'קול ברמה\' תהליך מיתוג מחדש, ולדברי גורמים בתחנה - הכנסותיה גדלו בעשרות אחוזים. טרם הגעתו ל\'קול ברמה\', הוא שימש כמנהל מחלקת המכירות ברדיו תל אביב במשך שנתיים.
תחנת קול ברמה שהוקמה במסגרת הרשות השנייה לפני כ-5 שנים, פונה לאוכלוסייה החרדית-ספרדית. על פי סקר TGI שפורסם אתמול (יום ב\'), \'קול ברמה\' היא התחנה החרדית המואזנת ביותר עם 6.1% חשיפה בחצי השנה האחרונה, מול 5% לקול חי.
אבי ברוך אל מסר כי הוא יוצא לדרך חדשה, וביקש להודות לבעלי התחנה צבי עמאר וגבי אדרי על האמון שקיבל, ולצוות העובדים: \"אלה היו שנתיים נפלאות של עשייה ענפה בהן הראנו הישגים מרשימים הן ברמת המותג והן ברמת המכירות. תודה מיוחדת לנציג הבעלים שי בן מאור שפתח לי את הדלת המופלאה הזו\".
מ\'קול ברמה\' נמסר: \"אבי ברוך אל היה נדבך עיקרי בהצלחתה המטאורית של התחנה, הן ברמה המסחרית והן ברמה השיווקית. אנו מודים לו על שנתיים מוצלחות עימנו ומאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה. אין לנו ספק כי דרכנו יצטלבו בעתיד\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תותח אמיתי (ל"ת)
    מור 01/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בהצלחה!
    שרון. 01/2014/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחור מוכשר ומקצועי! ובעיקר- בן אדם!! בהצלחה:).
    סגור
  • 1.
    בחור מוכשר מאד. (ל"ת)
    אברהם 01/2014/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור