תקשורת ומדיה

לאחר שנה בלי מנכ"ל קבוע: משה קונפורטי ינהל את רדיו 'קול ברמה'

בשנה האחרונה שימש דרור אדם כמנהל זמני של התחנה, לאחר שבעבר היה מנכ"לה במשך שנתיים. בסקר TGI האחרון זכתה התחנה לחשיפה של 6.1%
מועצת הרשות השנייה אישרה את מינויו של משה קונפורטי למנכ\"ל החדש של תחנת הרדיו החרדית קול ברמה. קונפורטי ייכנס לתפקידו באופן מידי, והוא למעשה מסיים תקופה של שנה בה היה לתחנה ממלא מקום מנכ\"ל - דרור אדם.
קונפורטי (41), בעל MA במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב, שימש במשך שנים כמנכ\"ל דרך חיים לבטיחות בדרכים. לקונפורטי ניסיון רב באסטרטגיה תקשורתית, כאשר ניהל בעבר בין היתר קמפיינים פוליטיים.
\'קול ברמה\' הוקמה לפני כ-5 שנים, ועל פי נתוני סקר TGI האחרון, היא התחנה הדתית-החרדית המואזנת ביותר - 6.1% אחוזי האזנה בחצי השני של 2013, לעומת 5% לרדיו קול חי. כאמור, בשנה האחרונה ניהל את התחנה באופן זמני דרור אדם, באישור הרשות השנייה. עוד לפני כן מנכ\"ל התחנה במשך שנה היה עו\"ד ירון קנר, שהחליף בתחילת 2012 את אדם עצמו, ששימש אז בתפקיד במשך כשנתיים.
משה קונפורטי מסר כי \"כמנכ\"ל \'קול ברמה\', בכוונתי להוביל להמשך הצלחתה, ביחד עם האנשים הנהדרים שיש בה. אכוון לחיבור הציבור הישראלי לתכנים שיש בהם דרך ארץ עם דגש על מה שמחבר בינינו כעם היהודי\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש תחנה שכולם מקשיבים לה. (ל"ת)
    דני 01/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור