תקשורת ומדיה

הפליליסטים נגד המשטרה, שוב: המפכ"ל התעכב - הכתבים נטשו סיור מתוכנן

כתבים זועמים על המשטרה לאחר שלטענתם זומנו לסיור עם דנינו בתחנה המרכזית, אולם הוא לא הגיע. כתב: "יש לנו משפחות, זה פשוט זלזול בנו"
המפכ"ל יוחנן דנינו (צילום: באדיבות המשטרה) (צילום באדיבות המשטרה)
מערכת היחסים העדינה גם כך בין התקשורת למשטרה, שוב ספגה אתמול (יום ב\') מכה קלה בכנף. לאייס נודע כי עיתונאים שזומנו לסיור עם המפכ\"ל יוחנן דנינו, החליטו לנטוש את המקום כשדנינו התעכב יותר משעה.
אתמול בשעות הצהריים זימון בביפר מדוברות המטה הארצי, בו הם מוזמנים \"להצטרף לסיור באזור לוינסקי. יציאה מתחנת שרת בשעה 20:50\". במהלך היום קיבלו הכתבים עוד מספר תזכורות לסיור.
נציגים של כלי תקשורת, בהם חדשות 2, ynet, ישראל היום, הארץ, חדשות 2 באינטרנט, מעריב, ועוד, הקדימו והגיעו לנקודות המפגש ב-20:30. התכנית הייתה להתלוות למפכ\"ל בסיור באזור לוינסקי והתחנה המרכזית החדשה, בו ישנו ריכוז גדול של מהגרי עבודה ופליטים, ומפגש עם תושבים ישראלים הסובלים מהמצב בשכונה.
לאחר שהמפכ\"ל קיבל סקירה בתחנת משטרת שרת המוצבת ליד התחנה המרכזית, הוא נפגש עם תושבים. בשל כך התעכב הסיור של הכתבים. ב-21:20, כאשר המפכ\"ל טרם הגיעו לנקודת המפגש ולדברי העיתונאים - איש מדוברות המשטרה לא טרח להסביר מה הסיבה לכך, החליטו הכתבים לעזוב את המקום. כאשר ראה את זה אחד מקציני המשטרה, הוא דיווח על כך בקשר המשטרתי, והדוברת האישית של המפכ\"ל, סיגל טולדו, שהייתה בעבר דוברת מחוז תל אביב, הגיעה למקום במהירות, הודיעה כי דנינו מתעכב וכי גם כך הוא לא צפוי לצאת בהצהרה.
הכתבים שהגיעו למקום כמעט שעה לפני כן, זעמו על התנהלות הדוברות. אחד מהם אמר לאייס: \"רוב האנשים הם בעלי משפחות, עובדים משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה. זה מראה פשוט זלזול בנו. סיגל יכלה לפחות לצאת בזמן ולהגיד לנו שיש עיכוב ואם לא אכפת לנו להישאר\"
מהמשטרה טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם היה לי במערכת...
    גרבובסקי 01/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היה לי במערכת כתבתב המתלווה לסיורי מפכל/מנכל/שמנכל - הייתי מפטר אותו מיד. תפקיד הכתבתב הוא להביא חדשות ומידע חשוב ואפילו איזה סקופון פה ושם, ולא ליתצן ולגרז את המפכל/מנכל/שמנכל. ולמי שחושב כאן שאינני יודע על מה אני מדבר - אז אני בדיוק יודע, מבפנים ומהנסיון. רק מה - צנוע.
    סגור
  • 1.
    תפסיקו כבר להתלונן יא כתבי פלילים כוסיות (ל"ת)
    שלום 01/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור