תקשורת ומדיה

ארדואן מתרכך? עוד פורמט ישראלי נוחת בטורקיה - שעשועון של אסי עזר וקסטינה

היחסים הדיפלומטיים בעייתיים, אבל מבחינת הביזנס - השת"פ עובד חזק. טורקיה תהיה המדינה הראשונה שתשדר את 'בזמן שישנת' שמופץ ע"י ארמוזה
אסי שובבני (צילום אילוסטרציה: צילום מסך מתוך הפורמט 'בזמן שישנת') (צילום צילום מסך)
הערוץ השני בגודלו בטורקיה Kanal D רכש להפקה את הפורמט הישראלי בזמן שישנת שפיתחו אסי עזר וקסטינה תקשורת.
בתחילה פותח הפורמט יחד עם קשת, אולם לאחר שפרשו מהפרויקט, הופקדה מלאכת ההפצה בידי ארמוזה פורמטס, והשעשעון טרם נמכר לגוף שידור בישראל.
במקור, פותח הפורמט בשיתוף עם זכיינית ערוץ 2 קשת (עמה פיתח עזר את \"להיות איתה\") ואף תוכן להיות מופק בישראל, אולם בשלב מסוים משכו אנשי קשת את ידם מהפרויקט. בחברת קסטינה רצו שחברת ההפצה של קשת \"קשת אינטרנשיונל\" תפיץ את הפורמט, אולם לבסוף הוא הופקד בידי \"ארמוזה פורמטס\".
\'בזמן שישנת\' הוא השעשועון הראשון שמאפשר לזכות בכסף בזמן שהמשתתף שקוע בשינה עמוקה. אחד מבני הזוג חייב לענות נכונה על שאלות טריוויה בכדי להישאר במשחק או להסתכן בביצוע אתגר מטורף - כל זאת מבלי להעיר את בן הזוג הישן. טורקיה היא המדינה הראשונה בה ישודר השעשועון שצפוי לעלות לשידור בקיץ הקרוב.
השעשועון ההומוריסטי הושק בפסטיבל מיפקום האחרון בקאן, וזכה לעניין רב. אם מבחינה דיפלומטית היחסים בין טורקיה לישראל בעייתיים, הרי שמבחינת ביזנס נראה כי המצב שונה: לפני כשבוע רכשה חברת הפקות טורקית Acun Medya את הפורמט של \'הכוכב הבא\' , לאחר שפורמט זה נרכש כבר להפקה בכ-20 מדינות. מאידך, ערוץ 9 רכש לשידור את הדרמה ההיסטורית הטורקית שעוררה מהומות במדינה, \'הסולטן\'.
מהערוץ הטורקי Kanal D נמסר כי \"כגוף שידור אנו נותנים חשיבות רבה לרעיונות חדשניים. \'בזמן שישנת\' הוא פורמט שהקהל שלנו יאהב לראות\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה