תקשורת ומדיה

כמה זה עולה לנו? מוסף כלכלי חדש ישודר במהדורת החדשות של ערוץ 10

המוסף ישובץ בפרק המגזין של המהדורה, בה ינסה מתן חודורוב לחשוף בפני הצופים שיטות כלכליות הפוגעות בצרכנים, בחוסכים ובמעמד הביניים
נתן חודורוב (יח"צ) (צילום יח"צ)
חברת החדשות של ערוץ 10 תשדר מיון ראשון הקרוב מוסף כלכלי חדש במהדורה המרכזית. את המוסף שייקרא \'אנליסט\' יגיש הכתב הכלכלי של \'חדשות 10\' מתן חודורוב, יערוך טל מוסקוביץ\', תפיק הגר אלרואי והתחקירנית תהיה גלית שפיר.
\'חדשות 10\' מדווחת כי המוסף ישובץ לאורך השבוע בצמוד לסדרות הכתבות, שימשיכו להיות משודרות במהדורה, ויתווסף אל פרק המגזין המתרחב של המהדורה המרכזית. יש לציין כי במקביל למהדורה, חברת החדשות משדרת כבר יותר מ-4 שנים בהצלחה גדולה את התכנית \'לילה כלכלי\'.
במסגרת מוסף \'אנליסט\', ינסה חודורוב לפצח שיטות כלכליות נסתרות-מהעין, הפוגעות בצרכנים, בחוסכים ובמעמד הביניים הישראלי. בין היתר יעסוק המוסף בתחומי הנדל\"ן, הפיננסים, האנרגיה, הבנקאות והצרכנות המתקדמת. דגש מיוחד יינתן במוסף להנגשת המידע הכלכלי המורכב לצופים, בשפה ברורה ובגובה העיניים, תוך שימוש באמצעים גרפיים.
מנכ״ל \'חדשות 10\' גולן יוכפז, מסר כי \"מהדורת החדשות של ערוץ 10 ממשיכה להתעדכן כל הזמן, תוך שימת דגש על צרכיו החדשים של הצופה בעולם רווי במקורות אינפורמציה. לאחר שהשקנו את סדרות הכתבות במהדורה המרכזית, שעוררו שיח ציבורי משמעותי, אנו מתחילים בשידור המוסף הכלכלי החדש. אני משוכנע שהמוסף, בהובלתם של מתן חודורוב וטל מוסקוביץ\' יצליח גם הוא לרענן את שפת החדשות שאנו מורגלים בה, ויהווה תוכן עיתונאי רציני, מסקרן, מועיל, ולעיתים גם מעורר מחלוקת, בנושאים משמעותיים ביותר לחברה בישראל\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה