תקשורת ומדיה

שותף חדש ברדיו 'קול הים האדום': המנכ"ל הנוכחי רכש את חלקו של הקודם

מספר חודשים לאחר מינויו למנכ"ל, רונן שי רכש את חלקו של גיא מרקמן - כ-10% מהבעלות על התחנה הדרומית, הפועלת במסגרת הרשות השנייה
קול הים האדום (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
רונן שי, מנכ\"ל רדיו קול הים האדום, רכש את חלקו של המנכ\"ל הקודם, גיא מרקמן, ובכך הפך גם לשותף בתחנה. מדובר בכמעט 10% מהתחנה, שנמצאת בשליטתו של רוני אלגרנטי, המחזיק באמצעות 2 חברות כ-90% מהתחנה הדרומית שמשודרת מאילת.
שי, בן 49, מתגורר באילת מזה כ-20 שנה. בעבר היה מנכ\"ל ברשת ישרוטל, בהילטון מלכת שבא, ברשת פתאל וברשת רימונים. בחודשים האחרונים נכנס לתפקידו כמנכ\"ל תחנת הרדיו הפועלת במסגרת הרשות השנייה.
הרשות השנייה אישרה את החלפת הבעלויות בין מרקמן לשי, שמסר היום כי \"מדובר בתחנה איכותית הנהנית מאחוזי האזנה גבוהים ביותר, וכתוצאה מכך ממעמד מיוחד מהשפעה רבה באזור. חשוב לי להמשיך להצעיד את התחנה להישגים מרשימים, ולקשר בין הקהילה לתחנת הרדיו\".
רוני אלגרנטי, המשמש כיו\"ר הדירקטוריון, הוסיף: \"רונן הוא מנהל מוערך ומנוסה ביותר. אני משוכנע כי התחנה תהנה מכישוריו ומיכולתו הן כמנכ\"ל והן כבעל מניות. רכישת המניות על ידי רונן מהווה הצהרה ברורה מצידו של רונן ואני שמח כי השלמנו את המהלך הכפול במסגרתו רונן הצטרף אלינו הן כמנכ\"ל והן כבעל מניות\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה