תקשורת ומדיה
שיהיה בתיאבון: 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב של רשת ההמבורגרים BBB
הרשת שהוקמה לפני כעשור, מפעילה כיום 22 סניפים. התקציב שטופל עד כה על ידי משרד 'פרסום אלמוג דביר', יעמוד השנה על כ-2.5 מיליון שקלים
במשרד הפרסום לעומק התודעה ממשיכים לגייס תקציבים. המשרד מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים BBB בורגוס בורגר בר.
תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים. עד כה טופל התקציב על ידי משרד פרסום אלמוג דביר.
רשת BBB הוקמה לפני כעשור, וכיום מונה 22 סניפים, ונחשבת לאחר מרשתות ההמבורגרים הגדולות בישראל. הרשת מפעילה מועדון לקוחות דיגיטלי המונה כ-50 אלף לקוחות וכ-200 אלף חברי מועדון.
\"במהלך שנת 2014, מתכוונת הרשת להמשיך להתרחב ולחזק את הערכים שלה המבדלים אותה בתחום, ובמקביל להמשיך ולחזק את ערך המותג שלנו בעיני הצרכנים\", מסרה מנכ\"לית BBB, אהובה תורג\'מן.
זיו פופלבסקי, מנכ\"ל משותף לעומק התודעה, הוסיף: \"רשת BBB מתפתחת בעשור האחרון בצורה מאד מרשימה והפכה להיות הרשת המובילה בישראל בתחום ההמבורגרים שלא בקטגוריית הפסט-פוד. אנו שמחים על זכייתנו בתקציב הפרסום של הרשת ונפעל למען מיצובה הראוי בעיני הצרכנים\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אז עכשיו אהובה תהפוך את ארז לבובה שלהיוסי מוזס 02/2014/12הגב לתגובה זו0 0אהובה היא נפליאונצ'יקית נובורישית, עם תסביך נחיתות ואגו בשמיים. לא מקנא בהם.סגור
-
1.מברוק תותחים (ל"ת)אבי 02/2014/11הגב לתגובה זו0 0סגור