תקשורת ומדיה

שיהיה בתיאבון: 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב של רשת ההמבורגרים BBB

הרשת שהוקמה לפני כעשור, מפעילה כיום 22 סניפים. התקציב שטופל עד כה על ידי משרד 'פרסום אלמוג דביר', יעמוד השנה על כ-2.5 מיליון שקלים
במשרד הפרסום לעומק התודעה ממשיכים לגייס תקציבים. המשרד מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים BBB בורגוס בורגר בר.
תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים. עד כה טופל התקציב על ידי משרד פרסום אלמוג דביר.
רשת BBB הוקמה לפני כעשור, וכיום מונה 22 סניפים, ונחשבת לאחר מרשתות ההמבורגרים הגדולות בישראל. הרשת מפעילה מועדון לקוחות דיגיטלי המונה כ-50 אלף לקוחות וכ-200 אלף חברי מועדון.
\"במהלך שנת 2014, מתכוונת הרשת להמשיך להתרחב ולחזק את הערכים שלה המבדלים אותה בתחום, ובמקביל להמשיך ולחזק את ערך המותג שלנו בעיני הצרכנים\", מסרה מנכ\"לית BBB, אהובה תורג\'מן.
זיו פופלבסקי, מנכ\"ל משותף לעומק התודעה, הוסיף: \"רשת BBB מתפתחת בעשור האחרון בצורה מאד מרשימה והפכה להיות הרשת המובילה בישראל בתחום ההמבורגרים שלא בקטגוריית הפסט-פוד. אנו שמחים על זכייתנו בתקציב הפרסום של הרשת ונפעל למען מיצובה הראוי בעיני הצרכנים\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אז עכשיו אהובה תהפוך את ארז לבובה שלה
    יוסי מוזס 02/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהובה היא נפליאונצ'יקית נובורישית, עם תסביך נחיתות ואגו בשמיים. לא מקנא בהם.
    סגור
  • 1.
    מברוק תותחים (ל"ת)
    אבי 02/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור