תקשורת ומדיה

מתמודד בבית שמש פנה לרשות ה-2: "פקחו על שידורי 'קול חי' ו'קול ברמה'"

לאחר אלי כהן מ'הבית היהודי' שהגיש עתירה נגד זכייתו של מועמד ש"ס משה אבוטבול, והוביל לבחירות חוזרות, חושש מסיקור מוטה ב-2 תחנות הרדיו
מיקרופון (צילום: יוסי זמיר) (צילום יוסי זמיר)
הבחירות החוזרות לראשות עיריית בית שמש ולמועצת העירייה, יתקיימו בעוד כחודש, וכבר עכשיו חושש אחד המתמודדים לשידורים מוטים ב-2 תחנות הרדיו החרדיות שפועלות בפיקוחה של הרשות השנייה - קול ברמה וקול חי, לטובתו של המתמודד החרדי.
במכתב ששלח היום (יום ה\') עו\"ד אריאל ניסים בשם מטהו של אלי כהן, מתבקש נציב פניות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, לוודא ולאכוף \"שידור מידע מהמן, הוגן ומאוזר, ואנו מצפים כי כך יהיה הן בדיווחי הכתבים, הן בראיונות עם המועמדים ונציגיהם, וכן בפרשנויות הניתנות בתחנות\" .
לפני יומיים קבע בית המשפט העליון כי בחירות חוזרות יתקיימו בבית שמש ובנצרת, ובכך דחה את עתירתה של ש\"ס לאחר החלטה דומה בדצמבר של בית המשפט לעניינים מנהליים. בבית שמש זכה ראש העירייה החרדי ונציג ש\"ס משה אבוטבול בקדנציה נוספת, אולם זכייתו באוקטובר לוותה בחשדות לקיומם של אי סדרים. אלי כהן, שמזוהה עם הציבור החרדי בעיר, ומתמודד מטעם \'הבית היהודי\', הגיש עתירה לבית המשפט המנהלי כדי לבטל את הבחירות.
בסביבתו של כהן טענו אז כי הסיקור ב-2 התחנות החרדיות בעת הבחירות הקודמות, היה מוטה לטובת המתמודד החרדי אבוטבול. לאייס אף נודע כי בזמנו הייתה פניה בסוגיה זאת לגורמים ברשות השנייה. כעת מנסה עו\"ד ניסים, בשמו של כהן, למנוע הישנות מקרה כזה. ואולם על פי הערכה, לא נציב פניות הציבור ברשות הוא הכתובת לפניה זו, אלא דווקא ועדת הרדיו של הרשות השנייה, שכנראה תצטרף להתמודד עם הסוגיה, ואולי אף לפנות לתחנות ולהזהירן מסיקור מוטה.
מהרשות השנייה אישרו כי המכתב התקבל היום. מנהל החדשות של \'קול חי\', בצלאל קהאן, אמר לאייס כי \"עשינו ונעשה את התכניות שלנו בצורה הכי אובייקטיבית, ונמשיך לעשות זאת כך\". מ\'קול ברמה\' נמסר: \"תחנת הרדיו \'קול ברמה\' פועלת על פי כללי האתיקה הקבועים בחוק. מדובר בטענות חסרות שחר\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עלצחצ
    ככעחי 03/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממייחחחי
    סגור
  • 3.
    בצלאל קאהן הוא תושב בית שמש
    ירון לוי 02/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוד אובייקטיבי!!!
    סגור
  • 2.
    היה צריך לסגור את התחנות האלה מראש
    גלעד 02/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה שיש כאלה תחנות לא פלורנליסטיות
    סגור
  • 1.
    קול ברמה
    איציק 02/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת. השופר של ש"ס ואבוטבול טוען שהם אוביקטיביים...
    סגור