תקשורת ומדיה

צפירת הרגעה: 'פולאר' האריכה את החוזה למכירת חלקה ברשת ב-4 חודשים

ביום ה' דיווחה החברה לבורסה על נפילת העסקה למכירת 13% ממניות הזכיינית, וזאת משום שלא התקבל עדיין אישורה של מועצת הרשות השנייה
אסור להשתמש!!! בית רשת ברחוב הברזל (צילום: גוגל מפות) (צילום גוגל מפות אסור להשתמש!!!)
כמה ימים הודעתה על נפילת ההסכם למכירת חלקה בזכיינית רשת, מודיעה הבוקר (יום א\') פולאר תקשורת כי ההסכם עם \'רשת\' למכירת חלקה, הוארך ב-4 חודשים נוספים, ונמצא עדיין בתוקף.
בתחילת ינואר סוכם כי חברת ההפקות ההולנדית \'אנדמול\' תרכוש 33% ממניות \'רשת\' - 13% של \'פולאר\' ו-20% של אביב גלעדי, 2 גופים שכבר שנים נמנעים מהשקעה בזכיינית. פולאר דיווחה אז כי תמכור את חלקה תמורת 1.5 מיליון דולר.
כדי שעסקה זו תצא לפועל, צריך את אישורם של הממונה על ההגבלים העסקיים ושל מועצת הרשות השנייה. הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את העסקה, אולם מועצת הרשות טרם דנה בנושא, וזאת משום שעסקה זו נמצאת עדיין בבדיקת הגורמים המקצועיים ברשות השנייה.
בעקבות כך, ועם פקיעת מועד הרכישה, דיווחה \'פולאר תקשורת\' ביום חמישי האחרון לבורסה כי עסקת מכירת החזקותיה נפלה. ואולם, כבר אז היה ברור יחסית כי הודעה זו אינה סותמת את הגולל על עסקת המכירה לאנדמול, וגורמים בשוק העריכו כי היא צפויה לצאת לפועל, אם כי עם אפשרות לשינויים קלים במתווה שלה.
היום דיווחה פולאר כי \"בעקבות הודעת החברה על פקיעת הסכם המכירה, התנהלו במהלך היממה האחרונה מגעים אינטנסיביים בין הצדדים, בעקבותיהם הגיעו עוגן, הרוכש על פי הסכם המכירה בתפקידו כנאמן... לפיה תבוטל באופן מיידי פקיעתו של הסכם המכירה כך שתוקף הסכם המכירה יוארך בתקופה של 4 חודשים נוספים. עוד הוסכם כי בכל מקרה, עם השלמת העסקה או עם תום תקופת ההארכה, לפי המוקדם מביניהם, תועבר התמורה על פי הסכם המכירה בסך של כ-5.2 מיליון שקלים.
תגיות אנדמול | פולאר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה