תקשורת ומדיה

שינויים ב-i24news: משיק רצועת פריים טיים חדשה, יעלה סקר אינטרנטי יומי

בערוץ שמנסה להתחרות בערוצי החדשות הבינ"ל, החליטו לאחד את המהדורה עם התכניות העוקבות. תוצאות סקר שיעלה באתר יפורסמו בסיום המהדורה
מהדורת i24news בערוץ באנגלית, אתמול (צילום מסך: i24news) (צילום צילום מסך: i24news)
ערוץ החדשות הבינלאומי i24news של פטריק דרהי ופרנק מלול, משיק רצועת פריים טיים חדשה - כך נודע לאייס. כבר הערב (יום ב\') החליטו בערוץ לאחד את מהדורת החדשות המרכזית עם תכניות האקטואליה העוקבות \'אחד על אחד\' ו\'הדיבייט\' לרצועה אחת בשם \'The News Today\'.
בערוץ מקווים כי רצועת הפריים טיים החדשה, שתשודר מדי ערב בימים ראשון עד חמישי בשעה 20:00 שעון ישראל, תתחרה במהדורות המרכזיות של ערוצי החדשות הבינ\"ל, שעל פי דיווחי הערוץ זמין כבר ל-800 מיליון בתי אב ברחבי העולם, לאחר 7 חודשי פעילות. את המהדורות המרכזיות ימשיכו להגיש לוסי אהריש (אנגלית), ז\'אן שארל בנון (צרפתית) ונדין חאמד (ערבית).
בנוסף למהלך שגיבשו המנכ\"ל מלול, וראשי הערוצים עפר פרצמן-שמר (הערוץ באנגלית), סטפן קלוו (הערוץ הצרפתי) וסלימאן א-שאפעי (הערוץ בערבית), הוחלט גם על אלמנט נוסף באמצעות אתר האינטרנט של הערוץ , שזמין לגלישה בישראל, בניגוד לערוץ עצמו. מידי יום ב-15:00 תעלה שאלה באתר, ותוצאות הסקר יוצגו בסיום המהדורה, בליווי תגובות ודעות הגולשים ברשתות החברתיות.
בערוץ i24news מאשרים את הפרטים. המנכ\"ל מלול מסר כי \"אני גאה שאחרי 6 חודשים בלבד מאז השקת הערוץ, הפריים טיים של הערב נעשה חזק יותר, תחרותי יותר ומגוון יותר\".
תגיות i24news | פרנק מלול
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הערוץ אינו משדר מסביב לשעון 24 שעות ביממה
    אלון 03/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המהדורה האחרונה בשידור חי משודרת בחצות ועד השעה 8 בבוקר השידור הוא מחזורי. ערוץ חדשות בינלאומי אמיתי לא היה מעז לנהוג כך. גם אם התכנים בערוץ מגוונים במידת האפשר, אי אפשר שלא לחוש שמדובר בערוץ 'לואו-טק' בכל המובנים - החל מגודל האולפנים, הבימוי, כמות צוותי השידור מהשטח בשידור חי ובפריסה מינימלית ועד לאריזה, הגרפיקה, ההגשה והתפיסה החזותית. ואף על פי כן ולמרות הכל - עצם קיומו של הערוץ הוא הישג בפני עצמו כנגד כל הסיכויים.
    סגור