תקשורת ומדיה

האלטרנטיבה של העיתונאים ברשת ב': החלו בשידורי רדיו עצמאיים באינטרנט

ההנהלה לא תשמח לשמוע זאת אבל התחנה העבירה את כנס התמיכה בשידור הציבורי ב-LIVE ותעשה בה שימוש בעתיד. יניב מורוזבסקי היה על הקונסולה
עיתונאי רשת ב\' מכינים את הקרקע לקראת התדרדרות נוספת ביחסים עם הנהלת רשות השידור? היום (יום ג\') החלו העיתונאים להפעיל את תחנת הרדיו האינטרנטית קוליש ( לחצו כאן כדי להיכנס לאתר התחנה ) והעבירו את כנס התמיכה בשידור הציבורי , שהתקיים בבית סוקולוב.
עובדי הרדיו קיבלו בצהריים הודעה בקבוצת הווטסאפ בה הוזמנו להאזין לכנס \"למען קול ישראל עכשיו בשידור חי באתר אדיו קוליש\". על השידור היה אחראי יניב מורוזובסקי, שנפגע אף הוא מהתנהלות רשות השידור, לאחר שהודח לפני שנה וחצי מתפקיד מנהל רשת ג\' לאחר חצי שנה בלבד.
מורוזובסקי העביר את השידור עם ציוד פרטי, כשהוא יושב בסמוך לעמדת שידור של רשת ב\', שהקליטה את הדברים שנאמרו בכנס.
התחנה האלטרנטיבית משדרת באינטרנט במתכונת זמנית וניסיונית, ובדף שלה כתוב כי \"קוליש תשאף להביא את הקולות המושתקים של האזרחים והעיתונאים שנלחמים בכל כוחם לוודא שלישראל יהיה רדיו ציבורי חף מאינטרסים כלכליים, חף מאינטרסים פוליטיים. היא תנסה להזכיר לכם מדוע חשוב לשמור על הקיים וגם תקפיד לעשות לכם נעים באוזן תוך כדי\".
מי שאחראי על מהלך הוא ועד עיתונאי הרדיו בתל אביב, שקיים בחודשיים האחרונים מאבקים מרים עם ההנהלה, ושיבש את השידורים. גורמים בוועד טוענים כי התחנה החדשה עשויה לשמש אותם בהמשך המאבק על הרשות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם זקנים פתטיים, שמאלנים, הציבור מקיא מכם (ל"ת)
    שקדינור חוגר 03/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור