תקשורת ומדיה

אחרי 7 חודשים של שידורים חוזרים: 'הלילה חי מאד' בתכנית מיוחדת ואחרונה

התכנית חוזרת לשידור ישיר וחי אחרון לציון חגיגות יום ההולדת ה-20 שנה שלה. המגיש אמנון פאר מוכן היה להמשיך להגישה, בהנהלה חשבו אחרת
אמנון פאר לילה חי מאד (יח"צ) (צילום יח"צ)
7 חודשים לאחר שעברה לנוהל של לקטים, תסיים הלילה חי מאד את דרכה בקול ישראל בתכנית מיוחדת שתשודר ביום חמישי הקרוב, לציון 20 שנה לשידור הראשון. התכנית האחרונה יתארחו הגרובטרון, הכול עובר חביבי, סי היימן, מוטי גלעדי, ישראל גוריון, מוטי גלעדי, ועוד.
ההחלטה להוריד את התכנית משידור הגיע מצידה של הנהלת הרדיו, כאשר מגיש \'הלילה חי מאד\' מיומה הראשון, אמנון פאר, מוכן היה להמשיך לשדרה גם לאחר שכבר פרש ביולי 2013 לגמלאות . לצד מגעים עם הנהלת רשות השידור על המשך שידור התכנית, הגיע פאר בחודשים האחרונים מדי שבוע לאולפני קול ישראל בתל אביב על מנת לערוך לקטים מהתכנית, שישודרו בימי חמישי בחצות, משבצת השידור המקורית של התכנית ב-20 השנים האחרונות.
פאר היה כתב וטכנאי ברשות השידור, והפיק למעלה מ-150 דיסקים כטכנאי. התכנית הראשונה של \'הלילה חי מאד\' שודרה ב-4 בנובמבר 1993, בדיוק ביום בו עלה ערוץ 2 לאוויר. מאז שודרו 936 תכניות בהן השתתפו כ-7,000 אורחים על פי הערכות.
בן 67? <a href=לפנסיה! אמנון פאר (צילום: אלכסנדר כץ)" title="בן 67? לפנסיה! אמנון פאר (צילום: אלכסנדר כץ)" width="450" height="300"/>
בן 67? לפנסיה! אמנון פאר (צילום: אלכסנדר כץ)

בן 67? לפנסיה! אמנון פאר (צילום: אלכסנדר כץ)
\'לילה חי מאד\' משודרת מדי חמישי ברשת ב\', בין חצות ל-5:00 לפנות בוקר. בתכנית שהסלוגן שלה \"הדברים הכי לא חשובים בעולם\", זוכים להתייחסות כל מנעמי החיים: בידור, מוזיקה, תיאטרון, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים, אמנות, ויין - הרבה יין. \"הוא בלא ספק תרם להתפתחות תרבות היין בישראל\", אמר לאייס בשנה שעברה גורם המכיר את תכניתו של פאר.
בראיון לפני שנתיים לאייס, אמר פאר כי \'לילה חי מאד\' היא ONE MAN SHOW (תכנית של איש אחד): \"אני גם העורך של התכנית, גם המפיק שלה, גם עורך המוזיקה, גם המגיש, גם התחקירן. כשהייתי בגלות בירושלים לכמה שנים, אפילו שמשתי כנהג של ההפקה\".
תגיות אמנון פאר
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תכנית מיותרת של קשקשת מעצבנת
    א. 03/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה של אנשים שנדחסים לתוך אולפן אחד ומדברים אחד לתוך השני, כך שאי אפשר להבין שום דבר. עושה כאב ראש ולא יותר.
    סגור
  • 1.
    תוכנית איכותית מבוטלת סתם
    יצחק 03/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הרי התוכנית הזולה ביותר להפקה שיש. הצטרפו לעצומה, הקוראת להשאיר את התוכנית על כנה. http://www.nostal.co.il/contactus.asp?table=Response&title=%E4%F9%FA%EE%F9%E5%20%E1%E8%E5%F4%F1%20%E6%E4%20%EB%E3%E9%20%EC%F4%F0%E5%FA%20%E0%EC%E9%F0%E5
    סגור