תקשורת ומדיה

תחושות קשות בקרב עובדי 'מעריב': "פאניקה גדולה, בלתי אפשרי לעבוד כך"

המו"ל בן-צבי קיים פגישות עם העובדים בת"א ובי-ם. אמר: ההתייעלות לא צלחה. רמז כי הוא מחפש דרך לשמור על NRG, וכי הוא צפוי לשמש גם כמנכ"ל
משרדי מעריב החדשים במגדל רובינשטיין (אייס) (צילום פנימי)
בתום 2 פגישות שקיים שלמה בן-צבי, מו\"ל מעריב לפני הצהריים ובצהריים, יצאו העובדים עם סימני שאלה גדולים לגבי עתידם בעיתון. בן-צבי, שהגיש הבוקר (יום ד\') לבית משפט בקשה להקפאת הליכים , הביא את כאבו על מצבו של העיתון, וקיווה לימים טובים יותר, אולם לא התחייב על דבר.
בתחילה נפגש בן צבי עם עשרות עובדים במשרדי מקור ראשון בגן הטכנולוגי בירושלים. לדברי גורמים, הפגישה הייתה טעונה וניתנה לעובדים האפשרות לשאול שאלות. הפגישה השנייה התקיימה במשרדי \'מעריב\' בתל אביב. \"הייתה פאניקה גדולה בקרב העובדים\", סיפר אחד מאנשי מעריב בשיחה עם אייס. \"בלתי אפשרי לעבוד כך, כששוב החרב מונחת על הצוואר\".
לדברי גורמים שנכחו בפגישות עם בן צבי, המו\"ל הצהיר כי הוא חשב שיצליח להביא את קבוצת \'מעריב מקור ראשון\' לרווחיות, אולם \"לצערי כל ההתייעלות לא הצליחה כמו שציפיתי\".
לצד ההחלטות הקרדינליות על הפסקת הפצת העיתון היומי בבוקר בתשלום, והתמקדות בחינמון אחר הצהריים ובעיתוני סוף השבוע, בן צבי היה פחות החלטתי לגבי NRG. לדברי גורמים, בן צבי אמר כי עשוי לסגור את האתר או למכור אותו, אבל הוא עדיין חושב על מתווה שיאפשר את הפעלת האתר תחת כנפי מעריב.
אחרי שכבר חשב את כובע העורך הראשי לצד היותו מו\"ל, מסתמן גם כי בן-צבי יהיה מנכ\"ל העיתון, ולא יביא מחליף לישראל גולדשטיין, שהחליט לאחרונה לפרוש מתפקידו על רקע מצבו הבעייתי של העיתון.
הבקשה להקפאת הליכים נפלה על עובדי \'מעריב\' כרעם ביום בהיר, ואולם -בדיעבד היו כבר כבר סימנים בתקופה האחרונה. \"נכון, היינו בשוק מכך, מהמיילים שקיבלנו הבוקר והפרסומים, אבל בסופו של דבר, כבר לפני כמה שבועות, כשהתחילה הבעיה עם הפרילנסרים שלא קיבלו משכורות , התחלנו לחשוד\", אמר עובד באחד הדסקים של \'מעריב\', \"אבל פתאום היו אתה שוב חושב שהנה - שוב חזרנו למשבר הגדול של לפני שנה\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צריך לסגור כבר
    מוטקה 03/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או לסגור או למתג מחדש. מעריב מת
    סגור
  • 3.
    זהו...זה הסוף. (ל"ת)
    אלון 03/2014/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ליאור לנדברג היה מופתע?
    ליאי 03/2014/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגנמרו החגיגות ישר ללשכת אבטלה
    סגור
  • 1.
    מדהים איך העובדים כל הזמן מופתעים
    אמיר 03/2014/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוציאו את הראש הבת יענה ותסתכלו סביב. עלוב
    סגור