תקשורת ומדיה

העונש על הכינוי "נפוליאון קטן": בוקי נאה וענבל גבריאלי הושעו מרדיו 'לב המדינה'

השניים ביקרו את מפקד מרחב שפלה, וכינו אותו בכינויים כאלה ואחרים. מיד לאחר מכן החליט המנכ"ל דוד בן בסט להשעותם ולקיים להם שימוע
בוקי נאה (צילום: רפי דלויה) (צילום רפי דלויה)
האם ביקורת שהטיחו בוקי נאה וענבל גבריאלי במשטרה, הובילו להשעיית תכניתם ברדיו ברדיו לב המדינה? לאייס נודע כי מיד לאחר שידור התכנית הפליליסטים בתחנה האזורית מהשפלה, הוחלט להורידה מן האוויר, וביומיים האחרונים היא לא שודרה. כמו כן החליט מנכ\"ל ובעלי התחנה דוד בן בסט לקיים לשניים שימוע בשבוע הבא.
בתחילת ינואר עלתה לאוויר התכנית \'הפליליסטים\', רצועה יומית בת שעתיים שמשודרת מ-12:00 בצהריים. את התכנית מובילים נאה, הכתב הפלילי המיתולוגי של ידיעות אחרונות ומי שעורך סיורים באזורים הפחות נחמדים של תל אביב, ועו\"ד גבריאלי, חברת כנסת לשעבר ומי ששם משפחתה נקשר בעבר בפלילים.
לשניים הייתה הכרות מוקדמת כאשר השתתפו בתכנית הריאליטי הישרדות VIP. בסוף 2013 נערך פיילוט לתכנית, ולאחר שהוגדר כמוצלח, הוחל כי התכנית תעלה לאוויר ב-1 בינואר השנה. מדובר בתכנית היחידה ברדיו שעוסקת רק בעולם המשטרה והפשע, באופן יומיומי.
אחד האישים שספג ביקורת לא פעם אחת בתכנית, הוא תנ\"צ יהודה עטר, מפקד מרחב השפלה במשטרה. בין היתר כינה אותו נאה \"נפוליאון קטן\" וזאת לאחר שנאה וגבריאלי טענו כי הוא מורם מעם, וזאת משום שיש לו לשכה ומזכירה, מכונית צמודה ומשכורת גבוהה, אולם הוא אינו חייב הסברים לציבור.
לדברי גורמים המעורים בפרטים, מיד לאחר השידור שלשום, הודיע מבן בסט לגבריאלי ונאה כי החליט להשעות את התכנית. הגורמים הוסיפו כי בן בסט התקשר לתנ\"צ עטר, והתנצל בשמו על עוגמת הנפש לכאורה מהתכנית, למרות שעטר עצמו לא התלונן על תוכן השידורים, אולם סירב לעלות לשידור.
בוקי נאה וענבל גבריאלי סירבו להגיב לדברים, והפנו למנכ\"ל התחנה. דוד בן בסט אישר את הפרטים לאייס, ואמר כי \"לא מקובל עליי השתלחות באנשים בכלל ובכאלה בפרט שעושים את מלאכתם נאמנה כמו מפקד המרחב המוערך. גם אם יש ביקורת, היא צריכה להישמע בנחת ובצורה לא מתלהמת, כך היה וכך יהיה בתחנות שאני אחראי עליהן\".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בן בסט הוא שה תמים
    אלימלך זורקין 03/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דמוקרט בכל רמ"ח
    סגור
  • 5.
    השעיית התוכנית
    אבי 03/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד למנכל הרדיו״ דרך ארץ קדמה לתורה"
    סגור
  • 4.
    בן בסט אתה תותח עטר קצין שהתחיל בשטח אחלה קצי (ל"ת)
    שרון 03/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    צודק
    בן בסט 03/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האזנתי לתכנית השתלחות מוגזמת כל הכבוד לבן בסט שכמנכל לקח אחריות שהמפכל דנינו ילמד ממנו
    סגור
  • 2.
    בן בסט צודק.
    ציוני 03/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתנהגות של המגישים מבישה ועלובה. מנצלת את העובדה שאי אפשר לענות לו בזמן אמת . ומסתתרת מאחורי החיסיון העיתונאי מבחינה משפטית.
    סגור
  • 1.
    תוכנית מוזרה , לא אהבתי את ההגשה (ל"ת)
    שירלי 03/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור