תקשורת ומדיה

עם העברת האולפנים למודיעין: ערוץ 9 יעבור לפורמט HD - וישיק לוח חדש

חלק מהערוץ כבר עבר למודיעין. הערוץ ישודר ב-HD בשלב הראשון רק ב-HOT. מהדורת החדשות הוזזה ל-20:00 - ראש בראש במהדורות הברודקאסט
הלוגו החדש של ערוץ 9 (צילום לוגו)
שבוע לאחר שהעביר את האולפנים למודיעין, וכשבועיים לפני שגם ההנהלה תעשה את דרכה לעיר החדשה, צפוי ערוץ 9 לעבור לשדר כבר מחר (יום ד\') בפורמט HD - כך נודע לאייס. על פי הסכם שנחתם עם HOT, שידורי הערוץ יישארו על אותו אפיק, ולא יהיה צורך לעבור לאפיק ייעודי. ב-yes מעדכנים, בעקבות פניית אייס, כי ״הערוץ יעבור לשדר בפורמט HD בימים הקרובים״.
יש לציין כי בישראל משדר מאז המונדיאל ב-2010 רק ערוץ 1 באופן קבוע באיכות HD, באמצעות אפיק 511. זכייניות ערוץ 2 \'קשת\' ו\'רשת\', וערוץ 10 משדרים רגיל. לערוץ הספורט ולצ\'רלטון יש גם ערוצי HD, וגם ערוצי הסרטים והסדרות של yes ו-HOT משודרים ב-HD.
המעבר של ערוץ 9 ממגדל קריית הממשלה בתל אביב למתחם הטלוויזיה באזור התעשייה של מודיעין, עלה לבעלים החדש אלכסנדר לוין, כ-12 מיליון דולר. המתחם כולל 2 אולפנים - האחד בגודל של 350 מ\"ר שמיועד למהדורת החדשות ולתכניות אקטואליה, והשני בגודל של 900 מ\"ר, ומיועד להפקות מקור בהשתתפות קהל של עד 400 איש. באולפנים החדשים יש ציוד סאונד ועריכה חדשים, והערוץ עבר לאחרונה שינוי בעיצוב הגרפי.
בנוסף, כבר בשבועות הקרובים יושקו 12 תכניות חדשות, לצד שינוי משמעותי בלוח השידורים, כמו ביטול מהדורות החדשות של השעות 19:00 ו-21:00, והפיכתן למהדורה אחת בשעה 20:00, שמתמודדת \"ראש בראש\" במהדורות של ערוצי הברודקאסט.
\"ההשקעה ברמה הטכנית, העיצובית והאיכות של הציוד, היא חלק מהחזון של לוין שמתבסס על אמונה ש-1.2 מיליון עולים ו-ותיקים דוברי רוסית המתגוררים כיום בישראל, רוצים טלוויזיה איכותית\", אמרה לאייס מנכ\"לית הערוץ ויקי גורדין. \"קהל דוברי הרוסית רוצה תכנים ישראלים ובינ\"ל, בסטנדרט גבוה, לפעמים יותר מזה של הישראלי\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השקיעו הרבה
    אולפנים ליגה 03/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שישתלם להם ושלא ייכנסו לבעיות של המתחרים
    סגור
  • 1.
    ערוץ 9 עושה ביה"ס לכל ערוצי הטלוויזיה הארציים
    אלון 03/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ערוץ שלא מתחנף ומבזה את הצופים שלו בתכניות שהן רדיו מצולם, בהפגזה של משדרי פסאדו-אקטואליה ובריאליטי בשקל - אלא מביא תמהיל נכון של סדרות דרמה עכשוויות והיסטוריות, קומדיות, סרטי קולנוע, חדשות לעניין, פאנלים, תכנים מדודים של אייטמים בנושא בישול, אופנה, מדע וכו'. ככה היו צריכים לראות הערוצים המסחריים בישראל: במקום זה קיבלנו שממה טלוויזיונית צינית, מניפולטיבית, דלה ובבואה של תרבות בגסיסה.
    סגור