תקשורת ומדיה

מכבי חיפה ו-ONE מתקוטטים - האוהדים הירוקים יוזמים חרם על אתר הספורט

הסכסוך בין המועדון ל-ONE הגיע לשיא, עם פוסט זועם של דובר המועדון נגד ONE על שלא אפשר לפרסם תגובה. ONE: "אפשרנו לו להגיב והוא סירב"
מחיקת האפליקציה של ONE (צילום MHKUO NXL)
מערכת היחסים בין מכבי חיפה לאתר ONE גם כך מעורער, וכעת גם אוהדי הקבוצה נכנסים לקלחת. בעקבות פוסט שפרסם אתמול (יום ג\') דובר המועדון דודו בזק בגנות האתר והתנהלותו האתית, החליטו להחרים את אתר ONE.
כבר בקיץ הקודם טענו במועדון הירוק כי הסיקור לו הם זוכים ב-ONE לא מחמיא במיוחד, והחליטו להחרים את האתר . בשבוע שעבר פרסמו אוהדים באתר האוהדים של הקבוצה, מכתב התראה לפני תביעה, ששלח בא כוחו של המועדון, עו\"ד אודי שוכטוביץ\', בעקבות פרסום באתר, בו נדרשו אנשי ONE לפרסם \"התנצלות על הפרסום השקרי בצורה ובאופן שיהיו מקובלים על המועדון ואם לא, תוגש תביעת דיבה נגד האתר ונגד הנוגעים בדבר\".
אתמול פורסם בתכנית הספורט של רדיו תל אביב, אותה מגישים אופירה אסייג (מנהלת התוכן של ONE) ואייל ברקוביץ\', כי המועדון אינו דואג למצבו הבריאותי של רפי דהן. בעקבות כך, פרסם דובר המועדון דודו בזק פוסט ארוך בדף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה .
\"תוכנית הספורט ברדיו תל-אביב, בהנחייתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ\', מסקרת לדעתנו את המועדון בצורה לא הוגנת ולא אובייקטיבית לאורך זמן רב וזה לא סוד\", כתב בזק. \"בשל כך, אנו בוחרים שלא להתראיין לתכנית זו וממליצים לאוהדינו לצרוך את המידע הנוגע למועדון מכלי תקשורת אחרים. היום בתכנית הספורט נחצו כל הגבולות וחשוב לנו שתדעו למה אנו ממליצים שלא להאזין להם: בתכנית פורסם שמכבי חיפה אינה דואגת לשלומו של רפי דהן. ברור מאליו שהם לא בדקו את הדברים, נראה שאין להם מקורות בתוך המועדון וברור לכל שהם היו חייבים לקחת תגובה רשמית בנושא\".
בהמשך מציין בזק כי לקבוצה לא ניתנה האפשרות להגיב, ולכן \"פנינו למפיקי התכנית (לא לאחד, אלא לשניים) אך שם בחרו שלא להעלות את תגובתנו. זאת לא עיתונות ומבחינתנו הסטנדרטים הנמוכים שמנחים את ראשי התכנית פוגעים במקצוע ובמאזינים ואנו ממליצים לאוהדינו לא להאזין לה. את התגובה העברנו למערכת התכנית כ-15 דקות לפני סיומה, התשובה שקיבלנו בתום התכנית הייתה: \'זה מאוחר מידי\'\".
בעקבות כך החלו אוהדים של מכבי חיפה לגלגל יוזמה באתר האוהדים של המועדון, במסגרתה היום אחר הצהריים, בשעה 18:00, יפרסמו האוהדים את הסטטוס \"גם אני מחרים את ONE\" לצד תמונה (שמופיעה כתמונה הראשית של כתבה זו, א\"כ).
באתר האוהדים נכתב: \"זה חצה את גבול הטעם הטוב, זה כבר גובל בהסתה. התלהמות והתבהמות סיסטמתית כנד המועדון שלנו, רצח אופי כנגד השחקן שלנו וכל זה בשם אלוהי הרייטינג והקומבינות. הערב בשעה 18:00 כולנו, כל אוהדי מכבי חיםה, מעלים בפייסבוק הפרטי שלהם את התמונה שנצרף לכם ואת הסטטוס: כולנו מחרימים את ONE\". עוד נכתב כי \"האתר הזה, על כך מרכיביו, הוריד את תרבות הספורט לביבים ולמיץ הזבל של הענף שכולנו כל כך אוהבים. רכילות זולה, צהוב וכל מה שרקוב\".
דובר הקבוצה דודו בזק אמר לאייס כי \"כלי תקשורת צריכים לזכור שהקבוצה היא דבר קדוש לאוהדים, ובבואם לסקר אותה, שידעו שהאוהדים הם גם הקליינטים של כלי התקשורת. לקוחות אלה הם לא נגד הביקורת על הקבוצה שלהם, אבל הם לא מוכנים שיפגעו בקבוצה בצורה לא הוגנת\".
מאתר ONE נמסר בתגובה: \"בתכנית אמש התראיין שחקן הכדורגל שנפצע בתיקול החריף במשחק מול מכבי חיפה רפי דהן, וסיפר כי אף אחד מקבוצת מכבי חיפה לא התקשר אליו להתנצל. ביקשנו מדובר מכבי חיפה דודו בזק שיעלה לשידור ויסביר את הצד של מכבי חיפה בשידור חי, אך הוא סירב מכיוון שיש לו אישור מהמנהלים אך ורק להודעות בכתב. אנו בטוחים שחוסר יכולתו של דודו בזק לעלות בשידור חי לא משרתת את מכבי חיפה, ופוגעת בתפקודו של הדובר. ובכל מקרה לפנים משורת הדין, בתכנית הערב נקריא את תגובת חיפה במקומו של הדובר\".
תגיות ONE | מכבי חיפה
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כאן בעיר כבר לא גולשים בone
    חיפאי 03/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביזיון
    סגור
  • 3.
    מישהו מקשיב לזבל הזה?
    רוני 03/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדולים בובה של לילה שמציגים את אופירע המדויקת.
    סגור
  • 2.
    ה"אתר" הזה הוא בושה וחרפה
    ישראלי 03/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שם שום דבר מקצועי הקשור לספורט, אלא רק רכילות תת רמה.
    סגור
  • 1.
    אופירה היא פרחה מצויה
    אב 03/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וברקוביץ תמיד היה טיפש מטופש.
    סגור