תקשורת ומדיה

ארמוזה ממשיך את החדירה לשוק הסיני: מכר 3 שעשועונים - וגם ריאליטי סבתות

אחרי שחתם על שת"פ אסטרטגי עם ערוץ הענק JSBC, הוא מכר לו פורמט נוסף, ו-3 פורמטים ל-CCTV - בין היתר עונה 3 לתכנית שפיתח רודריגו גונזלס
אחרי ההצלחה של הפורמטים הישראלים באירופה, בארה\"ב ובדרום אמריקה, הישראלים מבינים כי היעד הבא הוא סין על כך 1.3 מיליארד תושביה, ושוק הטלוויזיה המקומי כבר מזמן לוטש עיניים למזרח.
לאייס נודע כי חברת ההפצה ארמוזה פורמטס חתמה 4 עסקאות עם שוק התקשורת הסיני, שאחת מהן קשורה לשיתוף הפעולה האסטרטגי עליו חתמה עם הערוץ השני בגודלו בסין - JSBC כבר לפני כחצי שנה. אחרי שההסכם כלל את פיתוח פורמט הפריים-טיים I Can Do That, נחתמה גם עסקה להעברת זכויות הפצה בעולם לארמוזה של פורמט סיני נוסף - Battle celebrity. מדובר בפורמט מוזיקלי בו צוותים של זמרים מוכרים והמפיקים המוזיקליים שלהם, מתמודדים מדי שבוע על הפקת וביצוע שירים במגוון ז\'אנרים מוזיקליים, כאשר הקהל באולפן ובבית הוא שמכריע מי הצוות המנצח ומי המודח.
כעת רכש הערוץ הסיני את הפורמט של Gran Plan שפותחה על ידי ארצה הפקות ונמכרה ל-22 מדינות. בישראל היא צפויה לעלות עוד השנה בעונה ראשונה בערוץ 10. Gran Plan הוא דוקו-ראיליטי הומוריסטי המציג את הדור החדש של קואצ\'ריות: 3 סבתות בעשור השישי לחייהן, כאשר בכל פרק ינסו הסבתות לתרום מניסיונן העשיר על מנת לסייע לצעירים להתמודד עם בעיות בחייהם.
במקביל, קידם ארמוזה עסקאות עם ערוץ הברודקאסט CCTV, במסגרתו רכש הערוץ לשידור בשותפות עם Beijing Century Media, שלושה שעשועונים - העונות הראשונות של House Call ו-Extreme Wedding Album, והעונה השלישית של Upgrade, ש-2 העונות הראשונות שלו שודרו בהצלחה בחצי השנה האחרונה בסין.
את הפורמט Upgrade פיתחו רודריגו גונזלס, סער ברודסקי ותנין הפקות. בשעשועון המנחה נכנס לבתיהם של מתמודדים ומציע להם לשדרג את ביתם בפריטים חדשים.
House Call הוא דוקו-ריאליטי המבוסס על צוות רופאים העורך ביקורי בית ומלמד את המשפחה כיצד לשפר את בריאותם. את הפיילוט הישראלי מוביל פרופ\' רפי קרסו. הפורמט נמכר גם לערוץ CTC הרוסי ואופציות להפקתו נמכרו לחברות הפקה בארה\"ב, צרפת, גרמניה, איטליה, נורבגיה ודנמרק. הפורמט פותח על ידי אפרת דרור, טל ברמן ודן ויצמן.
ואילו Extreme Wedding Album הוא שעשועון המאפשר לכלה וחתן להחליף את הצילומים המסורתיים של החתונה ביצירת אלבום תמונות המבוסס על אתגרים קיצוניים שהם חייבים לבצע, העשויים להוביל אותם לזכייה שתכסה את עלויות החתונה כולה. הפורמט פותח על ידי גבעון שניר ומיכל בן דוד, ושודר בערוץ 10.
תגיות ארמוזה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    it couldnt happen to a nicer guy
    oferdesade 03/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...
    סגור