תקשורת ומדיה

מיני מאוס: המחאה תמשיך מהמקלדת - דפני ליף תכתוב טור קבוע לעכבר העיר

ליף, אחת מסמלי המחאה החברתית תכתוב טור שייקרא "הבית של דפני". הוא יתפרסם אחת לשבועיים ויעסוק בנושאים אורבניים, חברתיים ואקטואליה
דפני ליף (צילום מתוך הסרטון החדש ביוטיוב)
דפני ליף, גיבורת המחאה החברתית של קיץ 2011, ומי שהפכה לפנים הלא רשמיות של המאבק ביוקר המחיה, מצטרפת לאתר עכבר העיר בו תכתוב טור אישי קבוע על נושאים אורבניים חברתיים ועוד.
ליף תצטרף לצוות הכותבים של מדריך התרבות, הבילוי והפנאי, כחלק ממגמת ההתחדשות שהוא עובר בימים אלה. הטור של ליף יתפרסם לצדם של כותבים מובילים כגון הילה רגב, סער גמזו, רותם מימון, עופר קניספל, אורון שמיר, חגית גינזבורג, אורן בקר ועוד.
הטור של ליף, תחת השם \"הבית של דפני\", יתפרסם אחת לשבועיים ויעסוק בנושאים אורבניים, חברתיים ואקטואליים שמעסיקים אותה. הטור הראשון שמתפרסם היום (יום ג\') יעסוק בעתידה העגום של יפו, על השינוי שהיא עוברת מקצה לקצה עקב התוספות לנוף העירוני והדורסנות שנוצרת כלפי תושבי האזור, עם עליית המחירים על חשבון מי שכבר גר בעיר.
דפני ליף: \"אני שמחה על שניתנת לי הבמה המכובדת להביע את דבריי. מאחר ואני מזוהה עם מאבק ארצי, מדובר בפלטפורמה חשובה בה אפשר לתת מקום לרעיונות ומחשבות שקשורות לעיר\".
טל לוין, עורכת ראשית עכבר העיר: \"דפני ליף היא תוספת מבורכת לצוות הכותבים של עכבר העיר, ומביאה עימה לא רק כישרון כתיבה וידע אלא גם רגישות חברתית ופרספקטיבה מרתקת על הנעשה בעיר ובמדינה\".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התכוונתם מיני מאוסה (ל"ת)
    מירב מ 04/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מברכת על הצטרפות דפני לעכבר העיר תל אביב
    טליה 04/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוקבת אחרי הכתבות של דפני בwalla ובכלל, היא כותבת נהדר, רהוטה, חדת עין וכישרונית בטירוף.
    סגור