תקשורת ומדיה

אחרי ההישג מול 'קשת': דירקטוריון תלי בחר מנכ"לית חדשה - אופירה לובניצקי

מנהלת הכספים לשעבר של אולפני הרצליה, תחליף כעת את אבי שמש, ששימש כמ"מ החברה המטפלת בתמלוגי היוצרים בקולנוע ובטלוויזיה
אופירה לובניצקי (צילום יח"צ)
אופירה לובניצקי מונתה למנכ\"לית החדשה של תלי - חברת התמלוגים של יוצרי הקולנוע והטלוויזיה. לובניצקי נכנסת לתפקידה בימים אלו לאחר שנבחרה על ידי ועדת איתור של דירקטוריון החברה, מתוך עשרות מועמדים.
לובניצקי מחליפה את אבי שמש, שכיהן בחודשים האחרונים בתפקיד כמנכ\"ל זמני והובל בחצי השנה האחרונה את מאבק החברה להסדרת פעילותה מול הרשות להגבלים עסקיים, כאשר רק לאחרונה נחתם הסכם עם הזכיינית קשת. שמש צפוי להמשיך למלא תפקיד פעיל בנושא זה גם בחודשים הבאים.
לובניצקי כיהנה בעבר, בין השאר, כמנהלת האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל וכמנהלת הכספים של אולפני הרצליה, והיא בעלת תארים בכלכלה, מנהל עסקים ומשפטים.
לובניצקי מסרה כי \"חברי תלי הם היוצרים המרכזיים של היצירה הטלוויזיונית והקולנועית הישראלית, הם משקיעים בה את כישרונם; זמנם ואהבתם, ומכוננים את החוויה היומיומית של כולנו. אני שמחה מאד להצטרף לגוף שמייצג אנשים כאלו ומלאת מוטיבציה לרתום את ניסיוני וידיעותיי לטובת מטרות החברה: הגברת המודעות לזכויות היוצרים של הבמאים והתסריטאים ומימוש הזכויות הללו הלכה למעשה\".
שמש הוסיף כי \"14 שנה לאחר שהוקמה, תלי יצרה מציאות חדשה והביאה לשינוי משמעותי בחייהם המקצועיים של תסריטאים ובמאים בישראל וביכולת שלהם לממש את זכויות היוצרים שלהם. אני בטוח שהחברה תוסדר בקרוב ותתפנה לאתגרים הבאים שלה, ובהם הגנה על זכויות היוצרים בעולם של תקשורת משתנה וחוצת גבולות. עבודה רבה מחכה לאופירה ולעובדי תלי ואני מאחל לה ולעובדים הצלחה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה