תקשורת ומדיה

"אתה גם מופתע לרעה מלקוחות ומשרדי פרסום שלא צועדים עם הטכנולוגיה"

כלי הסברה בחו"ל, פניות היזמים, והרצון לפנות בעתיד גם לקהל הערבי - כקונטרה לאל-ג'זירה. סמנכ"ל הדיגיטל והפיתוח העסקי של ג'רוזלם פוסט, מאור דוידוביץ', שבילדות עסק בכלל בכוורנות, הוא האורח שלנו ב-UNDER40
מאור דוידוביץ' (צילום יח"צ)
כשעסקת רכישת מעריב כבר נחתמה, והעיתון הוותיק מצטרף לקבוצת ג\'רוזלם פוסט, זו בהחלט הזדמנות טובה לארח בפינת UNDER40 את מאור דוידוביץ\', סמנכ\"ל הדיגיטל והפיתוח העסקי של הקבוצה, שצםוי לחנוך בקרוב אתר חדש שיחליף את הקיים .
דוידוביץ\', בן 35, הגיע לג\'רוזלם פוסט לפני כשנה. לפני כן היה במשך 3 שנים מנהל מערך המכירות בזאפ השוואת מחירים, ועוד לפני כן - מנהל מחלקת מכירות בפלאפון במשך 6 שנים.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
באופן אירוני jpost.com. לא כולם מכירים את משרד ההסברה האמיתי של ישראל ליהודי העולם, מעל 4 מליון גולשים פעילים, מאות אלפים באפליקציות, ובשנה האחרונה REACH של מעל 2 מיליון גולשים בערוצי הסושייל, ומאחר שרוב הטראפיק שלנו מגיע מחו\"ל - אנחנו אנדרייטד בארץ למרות שאנחנו גדולים יותר מרוב אתרי החדשות בארץ.
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
פרפורמנס. זה יהרוס את התעשיה, זה מזיק לאתרים ומזיק למפרסמים. שכבת הביניים מרוויחה, לאורך זמן המפרסמים לא יהנו מהמשכיות מעבר לאימפקט חד פעמי של הקמפיין, והאתרים יפגעו בהכנסות, ברנד זה הפרפורמנס הכי טוב, בקהל הנכון, והתכנון הנכון לצד טכנולוגית מתקדמות מצליחים לשלב לתוצאות מדהימות.
3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
האתר החדש שיעלה בקרוב. השקענו משאבים גדולים מאוד בתשתיות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, התשתיות כוללת את קצה טכנולוגיות הפרסום, ומערכות להתאמת תוכן רלוונטי לגולש, למעשה כל גולש יראה תוכן שונה באמצעות אלוגריטמיקה מותאמת אישית, כל זה לצד חווית משתמש מהשורה הראשונה בעולם, ויכולות מוניטזיציה מתקדמות, יהיה מעניין מחכה בקוצר רוח לראות אותו באוויר.
סלפי עם אנשי ג'רוזלם פוסט
סלפי עם אנשי ג'רוזלם פוסט
4. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
אין כזה. מטבעי אני אוהב להעיז ולנסות לפרוץ קדימה, לא תמיד זה מצליח, אני מעודד טעויות ומעריך מאד אנשים שמנסים, חושבים, ומעיזים, גם אם בדיעבד זה מסתבר כטעות. היחידים שלא טועים הם אלו שלא עובדים.
5. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
בגיל 13 הייתי דבוראי, עד שאבא שלי מכר את הכוורות שהיו לנו במשק. היה כיף, מלא דבש, אחזור לזה בפנסיה.
6. מה עדיין מפתיע אותך בעבודה שלך?
עדיין מופתע לטובה מהיזמים הישראלים כל פעם מחדש. פעמיים ביום פונים אליי עם רעיונות וסטארטפים מדהימים שאמורים לשפר חווית גלישה או לשפר CTR למפרסמים וכו\', חלק מהרעיונות ממש ממש טובים. מצד שני, אתה לפעמים מופתע לרעה מלקוחות גדולים ומשרדי פרסום, שלא צועדים עם הטכנולוגיה ולא מכירים את כל הכלים החכמים שיש בתעשייה ובאתרים שלנו. אין מקום לחוסר מקצוענות, בייחוד שמה שקיים היום כבר לא רלוונטי למחר, כי כנראה כבר יצאה טכנולוגיה חדשה.
7. מה האתגר הכי גדול בעבודה שלך?
להפוך ולהתאים את האסטרטגיה הדיגטלית של הקבוצה לעולם החדש. לדוגמא, בשנה האחרונה הגדלנו את החשיפה לערוצי הסושייל במעל 1,000% ללא תקציב יעודי. אני מאמין בזה מאד וחושב שיש לנו עוד המון להשתפר, שם העתיד. באתר החדש ניראה ביטוי משמעותי מאד לנושא הזה. אתגר נוסף ולא פשוט הוא למצוא את האיזון בין דסק החדשות לבין הפן המסחרי, ויכוחים מרתקים.
8. עם רכישת מעריב - מה השינוי הטכנולוגי שנראה בעיתון החדש?
השינוי יהיה שתראו פחות פרסומות באתר החדש של \'מעריב\' . בארץ מקובל ל\"הטריד\" את הגולש באין סוף טכנלוגיות פרסום פולשניות, אנו בונים מערכות שידעו להגיש המון תוכן מקורי מבלי לפגוע בחווית הגלישה, בכל הערוצים הדיגטליים הדגש שלנו השנה הוא לשים את הגולש במרכז גם במחיר של ויתור על הכנסות, זה מוכיח את עצמו, אנו ניתן חווית גלישה בינ\"ל בתוכן מקומי משובח מהכותבים הטובים בישראל, בחוויה הטובה בישראל.
9. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
לתרגם את ג\'רוזלם פוסט לעוד שפות ובעיקר לערבית, אני חושב שגם מדינות ערב יתמכו בנו יותר ברגע שיקראו ויראו מה קורה באמת בארץ ולא דרך אל ג\'זירה. מדהים לראות איך מוצג אותו האירוע בכל אמצעי התקשורת, ויש לנו יכולת להשפיע על רוב אלו שיש להם זיקה מסויימת לישראל ולעולם היהודי, כולם נמצאים וקוראים בסוף JPOST.
10. פרגן למתחרים
המקומיים לפי אתרי ההשוואות, לא באותה המשבצת שלי, אז מפרגן מאוד להאפינגטון פוסט ו-USA TODAY. לדעתי הם עושים עבודה דיגיטלית מדהימה, אני מעריך מאד הבנה דיגיטלית אמיתית.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מאור דוידוביץ- כפי שחזיתי....סולק מעבדתו
    מוטי עגיב 03/2016/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז הנה, בפעם המי יודע כמה- הבטחות לחוד ומעשים הכי לחוד!!!! לאחר פחות משנת עבודה אחת בג'רוזלם פוסט.... מאור סולק שוב. שאפו להם... כי הבינו אפילו יותר מזאפ-דפי זהב באיזה חומר מדובר. מעסיקים עתידיים - ראו הוזהרתם. לא לפול בפח. ולכל המקטרגים, ראו כמה שנים אחורה.
    סגור
  • 7.
    למה לא מפרסמים פה תגובות????????.
    אני 06/2014/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבתי כבר כמה פעמים תגובה ולא פרסמו אותה, הכל מכור
    סגור
  • 6.
    "פרגון" רק למי שמגיע.......
    מוטי עגיב 05/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מזל שמאור קורא את התגובות ומגיב להן. לא מכרתי, לא מוכר לא אמכור מודפס !!! התגובה עניינית לחלוטין ! אתה לא יודע לנהל מאור ! לא מבין הרבה אבל משחק אותה כאילו כן ! יודע להרשים ! תוצאות- בהחלט 0 אחד גדול ! והרי הועפת בבעיטה אחרי שנה וקצת, לא? מבטיח לך שגם בג'רוזלם פוסט יבינו מהר מאד מאיזה חומר קורצת...... מקווה עבורך ועבור ילדיך שלפחות למדת לקח והפסקת לרכב ע"ח שעות העבודה, ולא גם פה זה יגמר בבעיטה, ברור????
    סגור
  • 5.
    מי אתה מוטי?
    מוטי עגיב 05/2014/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרגון אף פעם לא היה הצד החזק, מי שלא תהיה תמשיך למכור מודפס כי זה הדבר היחיד שאתם יודעים לעשות שם, פרגן למאור מגיע לו!
    סגור
  • 4.
    מאור דווידוביץ
    מוטי עגיב 05/2014/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז ככה, "מנהל מערך המכירות בזאפ ..." עלאק, היה כ"כ "מוצלח" שהספיק לעבוד שם כשנה וחצי ( ממש לא 3 שנים ) והועף בבעיטה החוצה. 50% מיום העבודה שלו הוקדש למירוצי/אימוני/מפגשי האופניים שלו ולא לעבודה. כשהועף "עשה ברוגז" ולא בא להיפרד ולעשות חפיפה. תינוק מגודל. מקווה בשבילו שלמד את הלקח וישקיע קצת יותר. רושם הוא יודע בהחלט לעשות תוצאות הוא מביא קצת פחות........
    סגור
  • 3.
    מאור
    אחד שמכיר 05/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור תותח על! מכיר אישית העסקה הכי טובה שג'רוזלם פוסט עשו ויעשו בשנים הקרובות היא שלקחו אותו
    סגור
  • 2.
    איך מנהל מכירות הופך לסמנכ"ל דיגיטל? (ל"ת)
    טרול 05/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הבחור תותח (ל"ת)
    גלעד 05/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור