תקשורת ומדיה

בישלה פרישה: עורכת האוכל וסגנית עורכת 'עכבר העיר' טלי קושניר פורשת

סגניתה של טל לוין כתבה במייל שהעבירה לחבריה, כי "אני שמחה וגם קצת מבואסת להודיע שאני עוזבת את 'עכבר העיר'". את מקומה תתפוס יעל רייף
לוגו עכבר העיר (צילום יח"צ)
טלי קושניר, סגנית עורכת עכבר העיר ועורכת מדור האוכל, עוזבת את האתר - כך נודע לאייס. מחליפתה ב-2 הפונקציות האלה כבר מיום ראשון הקרוב, תהיה יעל רייף.
קושניר הגיעה ל\'עכבר\' לפני כשנתיים וחצי, ולפני כשנתיים מונתה לעורכת מדור האוכל המאוחד של העיתון ושל האתר במקומה של דנה מלמד. עם סגירת הפרינט של העכבר, התמקדה באתר.
במייל שהוציאה אתמול (יום ד\'), כתבה קושניר: \"אחרי תקופה ארוכה ומאוד משמעותית (בשבילי, בכל אופן) במדור האוכל, אני גם שמחה וגם קצת מבואסת להודיע שאני עוזבת את \'עכבר העיר\'. מחר הוא בעצם יומי האחרון כאן\".
רייף מגיעה מתחום הקולינריה, ובמסגרת עבודתה ערכה את מגזין דרך האוכל וכתבה בגופי תקשורת רבים, בהם מעריב, MAKO, און לייף וגם עבור \'העכבר\'.
קושניר סירבה להגיב לגבי תכניותיה לעתיד, אבל מסרה לאייס כי \"השנתיים וחצי האחרונות היו מרתקות, משמעותיות ומלאות בשינויים גם ל\'עכבר העיר\' וגם עבורי. למדתי והתנסיתי המון, אבל החלטתי לצאת לדרך חדשה. אני מודה לכל מי שעבדתי איתו או תחתיו בשנים הללו על ההזדמנות ועל תקופה בלתי נשכחת\".
העורכת הראשית של \'העכבר\', טל לוין, מסרה לאייס כי \"אני מודה לטלי על שנים של עבודה משותפת, מקצועית ומהנה, ומברכת את יעל על הצטרפותה לנבחרת \'העכבר\'. אני בטוחה שעם היכולות, הניסיון והכישרון שלה נמשיך להצעיד את האתר קדימה כמדריך התרבות והפנאי המוביל בישראל\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ולא תאמינו מה עוד..
    עמית 05/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתר אייס לא מצאו משהו יותר משעמם תתחת לכתוב עליו.
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    סטרינגר בל 05/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תותחית אמיתית!
    סגור