תקשורת ומדיה

לאודר OUT: הושלמה העברת אתר נענע10 לידי ערוץ 10 - דני רייכר ימנכ"ל

מנהל הניו מדיה של ערוץ 10 מונה למנכ"ל נענע10 שעבר בחודשים האחרונים טלטלה בעקבות החלטת רון לאודר לעזוב אותו. האתר יעבור ארגון מחדש
נענע 10 (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
אתר נענע 10, אפליקציות המובייל והרשתות החברתיות, עוברים לידיו של ערוץ 10, לאחר שבימים האחרונים נחתם ההסכם להעברת המניות בהן החזיק רון לאודר, לידי הערוץ. במסגרת המהלך מונה דני רייכר למנכ\"ל נענע10 שתרכז מעתה תחתיה את כל פעילות הדיגיטל של ערוץ 10 באינטרנט ובמובייל.
בתקופה הקרובה, תבצע הנהלת נענע10 בראשות רייכר, צעדים נוספים במסגרת ארגון מחדש של האתר וחיזוק הקשר התכני, המסחרי והקידומי עם ערוץ 10.
ב-2013 רכש לאודר חצי ממניות הערוץ מידי חברת נטוויז\'ן, בתמורה לזמן פרסום על המסך של ערוץ 10. ואולם, בחודשים האחרונים עשה הכל כדי להיפטר ממנו, וזאת לאחר שהפסיד מיליוני שקלים בשנה. בחודשים האחרונים עבר האתר גל פיטורים בשל מצבו הכלכלי. בין היתר התפטרו המנכ\"ל הקודם יריב ג\'יבלי והעורך איתן מרקוביץ\'.
רייכר (40) ששימש עד כה מנהל הניו מדיה של ערוץ 10 , התמחה בשנים האחרונות בעולם הניו מדיה, שימש כמנהל פרויקטים מיוחדים וממלא מקום מפיק ראשי ב-mako - שם היה אחראי בין היתר גם על תכנון ובניית mako tv. טרם הצטרפותו לאתר של קשת, פעל רייכר כמפיק עצמאי וכעורך ראשי בחברת הסטארט אפ beamups, פלטפורמה אינטרנטית לסחר בינ\"ל בקטעי ארכיון ואייטמים חדשותיים, שימש כמפיק וכבמאי בהפקות טלוויזיה שונות בארה\"ב ובישראל, בין השאר שימש כ-5 שנים כמפיק מהדורות החדשות המקומיות של HOT ב-JCS וכן הפיק מהדורת חדשות מקומית עבור רשת RNN בניו יורק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה