תקשורת ומדיה

החד-הוריות לא נרגעות מ"השרמוטה": התלוננו במשטרה נגד 'רמזור' ורן שריג

הבוקר הוגשה תלונה ראשונה, כשאדיר מילר "ניצל" ולא נכלל בה. מאיימות להגיש תלונות נוספות ולפנות גם לביהמ"ש. 'קשת': "מדובר בתלונת שווא"
כוכבי הסדרה 'רמזור' (יח"צ) (צילום יח"צ)
3 ימים לאחר התפוצצותה של \"פרשת השרמוטה\" , וכוכבותיה הולכות צעד נוסף. הבוקר (יום ה\') הגישה בובה לוי, מנהלת שותפה בקבוצת הקול הנשי, תלונה במשטרת ראשון לציון נגד אחד מכותבי הסדרה רמזור, רן שריג, ונגד שידורי קשת בעקבות השימוש במילה \"שרמוטה\" בהקשר לאחת האמהות החד הוריות. אדיר מילר, יוצר הסדרה והכותב השני שלה, לא אוזכר בתלונה.
לדברי לוי, \"במהלך היום יגיעו נשים נוספות לתחנות משטרה הפזורות ברחבי הארץ ויגישו אף הן תלונה נגד שידורי קשת ושריג. בשלב הבא נדרוש מהרשות השנייה להורות על הורדת התוכנית ולחילופין הפסקת עבודתו של שריג אשר מודה כי הוא פועל כדי לקדם את האג\'נדה האישית שלו כאב גרוש\".
במסגרת התלונה הגישה לוי כתבות וצילומי מסכים מהפייסבוק של שריג בו הוא מודה, לכאורה, כי \"מדובר במהלך מחושב של רדיפה על רקע אישי של מגזר האמהות החד הוריות בישראל\". עוד אמרה לוי כי \"האמהות ממתינות לתוצאות בדיקת התלונה על ידי נציב פניות הציבור ברשות השנייה\".
בתחילת השבוע התקבלו כ-10 תלונות אצל נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, על אותה מילה מעליבה לכאורה. קבוצת אמהות חד-הוריות, שהגישו חלק מהתלונות, טענו כי עשו זאת בשמן של מאות נשים. האמהות החד הוריות זועמות על כך שבפרק ששודר ביום חמישי האחרון, כונתה אם חד הורית בצורה הומוריסטית בכינוי המעליב \"שרמוטה\", ולדברי הנשים, כינוי זה \"מהווה הסתה לאלימות, דבר שאיננו יכולות להשלים איתו\".
לדבריהן, \"הנשים הגרושות/החד הוריות נאבקות על בסיס יומי בסטיגמות שיש עליהן. לבוא ולומר בפריים טיים כשנוער צופה משפטים שכאלה זה כבר עבר את גבול הסאטירה. זו סטירת לחי מצלצלת במי שעובדות שעות ארוכות לפרנס את ילדיהן בכבוד\".
מ\'קשת\' נמסר בתגובה לאייס: \"מדובר בתלונת שווא שנובעת ממחול שדים. \'רמזור\' היא קומדיה חברתית אהודה שצוחקת על כולם ללא יוצא מן הכלל. עם זאת, כפי שנאמר כבר בהקשר זה, אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע מאמירה כלשהי בתכנית\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה