תקשורת ומדיה

האוצר תיזכר את רשות השידור: יש לנכות שעות עבודה ממשכורות השובתים

בעקבות הצעת החוק של שר התקשורת ארדן לסגירת רשות השידור, פתחו העיתונאים והטכנאים בשביתה ב-16:00 - בעיצומו של ביקור האפיפיור בישראל
אילוסטרציה (צילום אייס)
עיתונאי וטכנאי רשות השידור שובתים בשעות אלו (יום ב\') במחאה על הצעת החוק של שר התקשורת גלעד ארדן לסגירת רשות השידור, חקיקה שאמורה להגיע היום לקריאה ראשונה בכנסת.
השביתה שנפתחה בשעה 16:00, צפויה לפגוע בכיסם של העובדים. לאייס נודע כי משרד האוצר תיזכר את הנהלת הרשות כי יש לנכות משכרם של העובדים את שעות השביתה היום, וזאת בהתאם ל\"הנחיות בדבר ניכוי שכר בגין שביתה מלאה או חלקית\". יש לציין כי כבר לפני עשרות שנים החליטה הממשלה כי יהיו הפחתות שכר לשובתים בגין שביתה או עיצומים במגזר הציבורי.
מנהלים ברשות השידור הודיעו על כך היום לחלק מהעובדים שהחליטו להשבית את השידורים בערוץ 1 ובקול ישראל, בדיוק ביום בו מבקר האפיפיור בישראל, מה שפוגע בסיקור ביקורו של האיש הכי חשוב לעולם הנוצרי.
ברשות השידור סירבו להגיב לדברים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    את קול ישראל מנהל ליצן בשם זירו, וכשמו כן הוא (ל"ת)
    עקיבא 05/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אז ככה...
    ברוכין 05/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי 16 זה כבר בתחום השעות הנוספות ע"פ ההסכמים הקיבוציים, והן מקוצצות ממילא, למיטב הידוע. האוצר גם מונע מהגימלאים תוספות המגיעות להם כחוק, וגם זה תרגיל עלוב שיוכרע בבית המשפט. וחוץ מזה - לא לדאוג לחוזים האישיים, הם לכאורה מסודרים, שביתה או לא שביתה.
    סגור
  • 1.
    הנהלה? או בדיחה
    רשות הבידור 05/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היתה לרשות השידור הנהלה היא לא היתה מגיעה למצב הזה. הבדיחות המהלכות דוגמת יוני בן מנחם, מיקי מירו ויאיר קורן הם רק דוגמא להעדר הניהול ברשות השידור. שימו את המפתחות ולכו הביתה, לפני שיזרקו אתכם
    סגור