תקשורת ומדיה

אשכנזי דורש מ'דהמרקר' להסיר כתבה: "השתמשתם בשמי כדי ליצור סנסציה"

הבוקר פורסם כי "אשכנזי סידר לאלון חסן קופון של 7 מיליון ש' בנמל אשדוד". יו"ר שמן לשעבר דורש גם התנצלות. עורך TheMarker לאייס: העניין בטיפול
הכתבה על גבי אשכנזי ב-TheMarkker הבוקר (סריקה) (צילום סריקה)
על רקע התפוצצותה של פרשת השחיתות לכאורה בנמל אשדוד ומעצרם של אישים רבים, דורש גבי אשכנזי מקבוצת הארץ-TheMareker להסיר כתבה שפורסמה הבוקר (יום ה\') באתר האינטרנט של היומון הכלכלי על פיו הרמטכ\"ל לשעבר \"סידר לאלון חסן קופון של 7 מיליון שקל בנמל אשדוד\", בהיותו יו\"ר חברת שמן. אשכנזי דורש עוד כי הקבוצה תפרסם התנצלות בגודל זהה לכתבה שפורסמה אודותיו.
במכתב שהופנה למו\"ל הקבוצה עמוס שוקן, סגן המו\"ל גיא רולניק, עורך TheMarker סמי פרץ, הכתב אבי בר-אלי ועוד, כתב פרקליטו של אשכנזי, עו\"ד שרון קלינמן ממשרד קלינמן נאור עורכי דין, כי הפרסום הנרחב מהווה לשון הרע, כאשר \"כותרת הכתבה אף אינה נתמכת בבסיס עובדתי כלשהו בתוך הכתבה, אשר מבהיר את הקביעה המכפישה\" על אותו קופון לכאורה. \"ניכר באופן ברור כי בכתבה נעשה ניסיון להדחיק למרשי מעורבות פסולה בפרשה הנחקרת במשטרה ולעשות שימוש בשמו לצורך יצירת כותרות סנסציוניות ולצורך העלאת הרייטינג של כתבה, המכונה \'תחקיר\'\".
עו\"ד קלינמן טוען כי העובדה שהמעורבים בפרשה נחקרו תחת אזהרה, הרי שאשכנזי ניקרא למתן עדות קצרה בלבד. \"לא יכול להיות ספק כי העובדה שהדבר לא צוין בכתבה אינה מקרית ונועדה להטעות את הקורא הסביר להאמין כי מרשי מעורב באופן אישי בשחיתות הנטענת בתחקיר ובחשדות לפלילים\".
\"מרשי לא היה מודע לקשרים כלשהם (אם קיימים) בין חברת \'דנה שירותי לוגיסטיקה\' לבין מר אלון חסן או גורמים פרטיים כלשהם הקשורים בשמן\" טען עו\"ד קלינמן, והוסיף כי המשטרה \"אינה חושדת במרשי בדבר, ומרשי לא נחקר בפרשה כחשוד אלא מסר עדות ביחס לנושאים שבידיעתו\".
\"בנסיבות העניין\", כתב פרקליטו של אשכנזי, \"ברור שהכתבה פורסמה בכוונה לפגוע במרשי ועל מנת לעשות שימוש בשמו של מרשי כדי ליצור כותרת סנסציונית. חמורה ביותר העובדה כי הפניה אל מרשי בעניין תגובה לכתבה נעשתה רק אתמול בשעה 19:00 ופניה זו כלל לא פירטה את הטענות המכפישות שנכללו בכתבה כנגדו ובפרט לא כללה התייחסות לטענה כי הוא סידר קופון לאלון חסן או מקורביו\".
עורך TheMarker סמי פרץ, אמר לאייס: \"העניין בבדיקה\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אז עכשיו הוא רץ עם עו"ד להראות שהוא רודף צדק? (ל"ת)
    דוד 05/2014/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חושב שגבי אשכנזי לא יודע מי זה אבי בר אלי..
    רק כח הם מבינים 05/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב התשתיות מספר 1 בישראל.
    סגור
  • 2.
    אשכנזי כדאי שאתה תתנצל בפני המשקיעים
    חיים 05/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד יגיע היום שתחקר על הרצת מנית שמן
    סגור
  • 1.
    היתממות
    יצחק 05/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז בשביל מה נפגש אשכנזי עם אלון חסן, בשביל להעביר דאחקות?
    סגור