תקשורת ומדיה

לראשונה: ערוץ הספורט וגל"צ ישתפו פעולה - יעלו תכנית רדיו יומית למונדיאל

את התכנית שתעלה לאוויר ביום ה' הקרוב עם תחילת משחקי הגביע העולמי, יגישו מירי נבו ועידן קוולר. התכנית תשודר בכל הפלטפורמות של 2 הגופים
עידן קוולר מירי נבו (צילום ניר פוקסלבוים; בארבע עיניים - מאיה ואורי לב ארי)
ערוץ הספורט וגל\"צ ישתפו פעולה לראשונה: 2 הגופים יעלו תכנית רדיו יומית לתקופת המונדיאל, בהגשת מירי נבו מערוץ הספורט ועידן קוולר מגל\"צ, שרק לאחרונה מונה למנהל תחום הספורט בתחנה הצבאית. במסגרת שיתוף הפעולה הוקם צוות תכני והפקתי והתכנית שתופק ותיערך על ידי 2 הגופים, תשודר במקביל לרדיו גם באתר ערוץ הספורט ובאתר גל\"צ.
התכנית הראשונה תשודר ביום חמישי הקרוב עם משחק הפתיחה בין ברזיל לקרואטיה. היא תשודר מדי יום בין 16:30 ל-17:00 ותביא עדכונים שוטפים מהמגרשים, דיווחים חיים, סקירות, פרשנויות ואף תעסוק בהיבטים הכלכליים, התרבותיים והדמוגרפים של אירוע הספורט הגדול בעולם.
מגלי צהל נמסר: \"אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם ערוץ הספורט, ערוץ שחולק עמנו ערכים של מקצועיות ותוכן עשיר ומגוון. אנו מקווים כי שיתוף הפעולה ינגיש לכולם אירוע ספורט שהינו למעשה אירוע תרבותי בינלאומי ושתחושת הקרנבל שתתקיים בברזיל, תועבר בתוכנית למאזיננו\".
מערוץ הספורט נמסר: \"שיתוף הפעולה בין הערוץ לגלי צה\"ל הוא חיבור מתבקש ואנו מבטיחים להביא גם למאזינים ברדיו ובאתר האינטרנט שלנו את חגיגת המונדיאל השמחה והגדולה של ערוץ הספורט\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה על חשבון ארבע אחרי הצהריים? (ל"ת)
    א. 06/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור