תקשורת ומדיה

בשל אירוע חטיפת הצעירים: בוטל אירוע 'עיתונאים על הבר' שתוכנן להערב בחיפה

עיריית חיפה ותא הכתבים תכנן 11 מפגשים עם עיתונאים הערב בפאבים בעיר, ואולם הבוקר הודיעו רבים על ביטול הגעתם - בשל האירועים הביטחוניים
הודיעו שלא יוכלו להגיע לאירוע. ברהנו טגניה מ'חדשות 2' ודורון הרמן מ'חדשות 10' (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
אירוע חטיפת 3 תלמידי הישיבה הצעירים נפתלי פרנקל, אייל יפרח וגיל-עד שאער, טרף הרבה מאד תכניות בסוף השבוע האחרון, וגם בתחילתו של השבוע הנוכחי. אחת מהתכניות הייתה אירוע עיתונאים על הבר שאמור היה להתקיים הערב בפאבים שונים בחיפה, ובשעה האחרונה (יום א\') הוחלט על ביטולו בשלב זה.
את האירוע ארגנה עיריית חיפה ותא כתבי חיפה, ומטרתו הייתה להפגיש את הציבור עם עיתונאים המסקרים תחומים שונים. בין היתר אמורים היו יואב לימור ואבי בניהו לדבר על \"בין צבא וביטחון\" בפאב עוגן, יוסי מזרחי ואלי לוי על תפקיד הכתב בצפון (פאב ג\'אם), ברהנו טגניה ודורון הרמן על עבודת כתבי הפלילים (פאב ליבירה), אלירן טל וליאור אל-חי על מאחורי הקלעים של החדשות (פאב אורבן), ועוד. בסך הכל תוכננו 11 מפגשים כאלה הערב ב-11 פאבים, עם 18 אנשי תקשורת.
ואולם הבוקר הודיעו כתבים רבים על ביטול הגעתם: מזרחי, טגניה, הרמן, לוי, אודי סגל, דניאל סיריוטי ועוד, כל אחד בשל מחויבות למערכת שלו. בתא הכתבים הוחלט רק בשעה האחרונה בשלב זה לדחות את האירוע, ולקיימו במועד אחר, רגוע יותר מבחינה ביטחונית.
אלירן טל מתא כתבי חיפה, אמר לאייס: \"נכון ליום שישי היה 75% תפוסה לאנשים שנרשמו מראש ויש כאלה שהיו מגיעים ללא הרשמה. מדובר על אירוע מוצלח, אבל בשל האירועים - אנחנו מחויבים \'להתגייס למילואים\' במקומות העבודה שלנו\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תא העיתונאים בחיפה פעיל. שאפו (ל"ת)
    דנה 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חבל. רציתי להגיע לאירוע הזה. (ל"ת)
    דניאל 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בהחלט חבל (ל"ת)
    גלעד 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור