תקשורת ומדיה

אחרי שרון גל ולינוי בר-גפן: גם צבי יחזקאלי יגיש תכנית בערוץ 20 החדש

ראש הדסק לענייני ערבים ב'חדשות 10', יגיש גם תכנית שבועית שתשלב ראיונות עומק שתדון בישראליות ויהדות, בערוץ המורשת שיעלה לאוויר בקיץ
יחזקאלי בסדרה אללה איסלם ששודרה לפני שנתיים (צילום מסך: ערוץ 10) (צילום צילום מסך: ערוץ 10)
צבי יחזקאלי יגיש תכנית בערוץ 20 - כך מסר הערוץ הבוקר (יום א\'). יחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 10, יגיש בערוץ המורשת שיעלה לאוויר בקיץ, תכנית שבועית שתשלב ראיונות עומק שתדון בישראליות ויהדות.
יחזקאלי נמצא בשנים האחרונות בעיצומו של תהליך התחזקות. תכניתו בערוץ 20 תעסוק בנוסף לתחום עיסוקו, בנושאים החורגים מענייני המזרח התיכון ותביא את תפיסת עולמו. את התכנית יערוך שרון פאר.
בשנת 2012 שידר ערוץ 10 את הסדרה הדוקומנטרית המצליחה אללה אסלאם שיצר וביים דוד דרעי, בה התחזה יחזקאלי למוסלמי המשוטט במדינות אירופה וסיקר את תופעת האסלאמיזציה של אירופה. הסדרה זכתה לתהודה רבה ועוררה דיון ציבורי ער. עד לפני כשנה הגיש בגל\"צ את ציפורי לילה שעסקה בענייני הנפש היהודית בעולם הדיגיטלי, ובה למעשה נרקם הרעיון לתכנית הנוכחית.
לאחרונה הודיע ערוץ 20 כי בלוח שידוריו תשובץ רצועות האקטואליה עם לינוי בר-גפן ואטילה שומפלבי. היוצר שולי רנד יעלה עם תכנית בה יפגוש מוזיקאים, וגיל קופטש יגיש תכנית לייט-נייט בנושאי טכנולוגיה ואינטרנט באוריינטציה יהודית. כמו כן תעלה בערוץ רצועה כלכלית עם שרון גל שתעסוק בעניינים שעל סדר היום תוך התייחסות המתאימה הן לציבור החילוני והן לציבור הדתי. מועצת הכבלים והלוויין בוחנת את התכנית הזאת , כפי שפורסם באייס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראיון בערוץ 20
    הרב אריה ברדה 12/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בס"ד אני נמצא בעולם הזוהר הקדוש...גמרתי 4 פעמים את כל עולם זוהר הקדוש ..117 דיסקים עם עריכה...וביחד עם זאת יש לי 234 דיסקים לרבות כל התנ"ך במלואו, כל זוהר-תורה...אורחות צדיקים...כל פלא יועץ...זוהר- שבת...כל זוהר-תהילים...זוהר-שיר השירים...זוהר ללא הפסקה...זוהר הדף היומי ש"ס..ועוד ועוד..בסך הכל 3,000 שעות תורה עליונה...כמו כן 3,000סרטונים ביוטיוב... הייתי רוצה להתראיין ולמסור קדושה עליונה ועל עולם הזוהר לכל עם ישראל הקדוש...בברכה חמה ומחכה לתשובה... שמי: אריה ברדה..טלפון: 054-4577956..
    סגור
  • 1.
    ערוץ 20
    שרה 10/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני צופה לעתים קרובות בערוץ 20 ונהנית מתוכניות רבות שלהם. אטילה מצויין, גם שרון גל. גיל קופטש מכניס חיות לערוץ. שולי רנד קצת משעמם. עדן הראל פשוט נפלאה. מענינת ומכבדת את המרואיינים שלה. מקווה שיתווספו גם תוכניות בידור טובות כדי להרחיב את קהל הצופים ומקווה מאוד שיתווספו תוכניות תחקיר איכותיות ואובייקטיביות שיהוו תשובה ציונית לאילנה דיין
    סגור