תקשורת ומדיה

מודה ועוזב: סמנכ"ל השיווק והפרסום של 'המבשר' חיים קליגר - הודיע על פרישה

קליגר הגיע למבשר עוד בשלב ההקמה, כששוק העיתונות החרדי נשלט על ידי 2 עיתונים - 'יתד נאמן' ו'המודיע'. צפוי להשתלב במיזם בתחום התקשורת
המבשר (צילום צילום מסך)
חיים קליגר, סמנכ\"ל השיווק והפרסום של היומון החרדי המבשר, עוזב את העיתון - כך נודע לאייס. בכך חותם קליגר כ-6 שנים ב\'המבשר\', עוד מתקופת ההקמה של העיתון. על פי הערכות, קליגר צפוי להשתלב במיזם בתחום התקשורת, שיהיה לו ממשק לתחום הפרסום.
לקליגר היה משרד ייעוץ תקשורתי בשם \'נכון ונבון - חיים קלינגר שירותי ייעוץ ותדמית\'. הוא הצטרף ל\'המבשר\' - עיתון כללי המשויך לזרם החסידי, כאשר שוק הפרינט החרדי נשלט על ידי 2 עיתונים ותיקים וחזקים מאד - יתד נאמן והמודיע. מאז הצליח יחד עם אנשי העיתון, לשנות את המשווה.
על פי סקר TGI למגזר החרדי, שפורסם בחודש פברואר השנה , עולה כי \'המבשר\', נהנה מחשיפה של 10.5%, מול 26.6% של יתד נאמן המזוהה עם הזרם הליטאי, והמודיע, המזוהה עם קהילת גור, שרשמה חשיפה של 15.8%. באותו סקר עלה גם כי היומון החרדי-ליטאי הפלס, הושק לפני שנה וחצי, ומזוהה עם הרב שמואל אוירבך, רשם 9.9%.
חיים קליגר (יח"צ)
חיים קליגר (יח"צ)
בהודעה שהופצה הבוקר למשרדי הפרסום, כתבו קליגר והבעלים של העיתון משה פרוש: \"אחרי כמעט 6 שנים של עבודה משותפת מיום הקמת \'המבשר\' ואף כמה חודשים קודם לכן, חיים קליגר החליט לסיים את עבודתו בעיתון. זהו סיום של פרק אך לא פרידה, השותפות והאמונה בדרך היו ויהיו גם בהמשך. האתגר בהוצאת עיתון יומי חדש אינה פשוטה כלל ועיקר, 6 שנים של עבודה מאתגרת הביאו אותנו ב\"ה למקום בו אנו עומדים בחסדי שמים בזכות עבודה משותפת ובזכות הירתמות שלכם לעמוד לימיננו תמיד ובכל עת\".
\"על כך אנו רוצים להודות לכם ולקוות שתמשיכו להיות שותפים לדרך המשותפת שלנו\", נכתב באותה הודעה. \"סיום פרק זה הינו מבחינתנו חוליה נוספת באתגרים עימם אנו מתמודדים, אנו בטוחים כי נמשיך בעז\"ה לעמוד בהם. אנו שמחים כי צעד זה נעשה גם הוא מתוך הערכה הדדית ובחברות\".
קליגר אישר את הפרטים לאייס: \"החיים המקצועיים מאתגרים אותי, אחרי כמעט 6 שנים בהם עמדתי באתגר של הוצאת עיתון יומי אני מרגיש שאני יכול להתפנות בעז\"ה אל האתגר המרתק הבא\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה