תקשורת ומדיה

במקביל למציאת גופות הנערים החטופים: האקרים פרצו לאתר של ערוץ i24news

בשעה 20:00, כשהתקשורת החלה לעסוק בפרשה, נפל האתר לחצי שעה. ובלי קשר, וואלה נפל היום לכמה דקות בגלל תקלה, הדואר האלקטרוני עדיין מושבת
אתר האינטרנט של i24news (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
זמן קצר לפני שבוטל אתמול (יום ג\') צו איסור הפרסום על מציאת גופותיהם של נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח, נפרץ אתר האינטרנט של ערוץ החדשות הבינ\"ל i24news על ידי האקרים.
ב-3 ערוצי הטלוויזיה של הערוץ הפנו את הצופים לאפליקציות הסמארטפון והתנצלו בפני הצופים על התקלה. כעבור חצי שעה תוקנה התקלה והוא חזר לתפקד כרגיל. גורם בערוץ אמר לאייס כי \"התחושה היא שהתזמון לא מקרי, שעה שאנשים ברחבי העולם נכנסים להתעדכן בנעשה באזור באמצעות האתר שלנו\".
מערוץ החדשות i24news נמסר: \"הצוות הטכני של האתר איתר וטיפל בתקלה תוך זמן קצר ואנו ממשיכים לשכלל את אמצעי האבטחה על מנת למנוע הישנות פריצות שכאלה\".
ובלי קשר, אתר וואלה נפל היום בצהריים לכמה דקות, ובהמשך - כשחזר לאוויר, היה קשה לגלוש בו. כעת האתר פועל כרגיל, אולם לא ניתן בשלב זה לגלוש לדואר של האתר, מה שמעורר תרעומת בקרב לא מעט גולשים. מוואלה נמסר כי מדובר בתקלות טכניות שפגעו באתר וטופלו, וכי התקלה בדואר האלקטרוני מטופלת בשעה זו.
תגיות i24news
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיעלו אותם כבר לשידור בארץ! בימים כאלה זה נחו
    אייל 07/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מתמיד
    סגור
  • 1.
    אני נזכר בבדיחה
    oferdesade 07/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זרקו פצצת אטום על (מלא שם של מטרה לפי רצונך). שמאים מעריכים את הנזק ב-40 ש"ח
    סגור