תקשורת ומדיה

שועפט: עיתונאים נתפסו ע"י רעולי פנים מקומיים, צלמים של וואלה ו-ynet נפגעו

צלמת וואלה פונתה לביה"ח לאחר שנפגעה מכדור גומי. גל ברגר מרשת ב' ואליאור לוי מידיעות ו-ynet, נקלעו לסיטואציה לא נעימה בסמטאות שועפט
מהומות בשועפט, היום (צילום אליאור לוי, Ynet)
2 צלמי תקשורת ישראלים נפגעו בשעה האחרונה (יום ד\') בשכונת שועפט, במהלך התפרעויות של תושבים מקומיים בעקבות מציאת גופתו של נער פלסטינאי בן 16 הבוקר בירושלים.
טלי מאייר, צלמת וואלה נפגעה מכדור גומי בלסת, ופונתה כשהיא מדממת לבית החולים הדסה הר הצופים לטיפול ובדיקות. מצבה קל עד בינוני והיא בהכרה. צלם ynet, עופר מאיר נפגע גם הוא קלות מכדור גומי, אולם לא נאלץ להתפנות לבית החולים.
ואילו הכתבים לענייני פלסטינאים, אליאור לוי מ-ynet וידיעות אחרונות וגל ברגר מרשת ב\', הותקפו על ידי רעולי פנים, ורק בנס נחלצו מהסיטואציה מבלי שנפגעו. השניים שסיקרו את המהומות בשועפט, ביקשו להגיע לצד של המתפרעים הערבים, מבלי להיקלע לאיזור החיץ שבין הפלסטינאים לצבא והמשטרה.
נתפסו, ושוחררו. אליאור לוי (מימין) וגל ברגר
נתפסו, ושוחררו. אליאור לוי (מימין) וגל ברגר
ברגר ולוי נכנסו לאחת הסמטאות בשכונה, שם נבלמו על ידי כ-10 מקומיים רעולי פנים, שאיימו עליהם עם סלעים וצעקו עליהם. הפלסטינאים דרשו מהשניים בערבית להרים חולצות, והופרדו אחד מן השני על ידי אותם מתפרעים.
רק לאחר שהתברר כי הם אינם נושאים נשק, ולאחר שהציגו תעודות עיתונאי פלסטינאיות בהן הם מחזיקים מתוקף תפקידם ככתבים לענייני פלסטינאים, שוחררו על ידי המתפרעים שהסבירו להם כי הם סברו שברגר ולוי הם מסתערבים.
ב-ynet ובוואלה אישרו את הפרטים. אליאור לוי אמר לאייס: \"כל האירוע נמשך 5-6 דקות, אבל הדקות האלה נראו כמו נצח\". גל ברגר אמר: בכל שנותיי כעיתונאי, מדובר באחת הסיטואציות שיותר הפחידו אותי - ולמשך רגעים ארוכים. אני שמח שזה הסתיים כך\".
תגיות YNET | וואלה
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    טוב מאד
    אזרח מבגדד 07/2014/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וזה לא מספיק,,,ללא מילים
    סגור
  • 3.
    מי שישן עם נחשים.... (ל"ת)
    אבי 07/2014/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תזכורת לכתבינו האמיצים והפזיזים...
    בנדל מהביטוח 07/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שאתם יוצאים לשדות הקרב הנ"ל, כדאי לכם מאוד לבדוק את הסדרי הביטוח שיש או אין לכם במדיה בהם אתם מועסקים, כולל ביטוחי חיים, פציעות ותאונות אישיות. חשוב בעיקר לשובבים מועסקי רשות השידור. למיטב ידיעתי - יש מצב שאתם בבעיה ביטוחית לכאורה. כדאי להיזהר לפני מעשה, במקום לבכות אחר כך.
    סגור
  • 1.
    אליאור התותח (ל"ת)
    שלי 07/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור