תקשורת ומדיה

חודש וחצי לאחר פטירתו של אורי אליצור: חגי סגל מונה לערוך את 'מקור ראשון'

סגל שימש בעבר כסגן עורך 'מקור ראשון'. סגניו יהיו אורלי גולדקלנג ואלעד טנא. לצד קריירה ארוכה ועשירה בתקשורת, הוא גם הסתבך בעבר בפלילים
חגי סגל בכנס אילת לעיתונות (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
העיתונאי חגי סגל מונה לעורך הראשי של העיתון מקור ראשון. סגל נכנס לנעליו של אורי אליצור ז\"ל, שהלך לפני חודש וחצי לעולמו לאחר מאבק עיקש במחלת הסרטן.
בהודעה ששלח מנכ\"ל קבוצת ישראל היום המחזיקה בעיתון, אשר בהרב, לעובדיו, נכתב: \"ברצוננו להודיעכם כי בתום תהליך מקיף של חשיבה והתייעצות מאז הסתלקותו של אורי אליצור ז\"ל, החלטנו למנות את חגי סגל לעורך העיתון. סגניו יהיו אורלי גולדקלנג ואלעד טנא\".
\"אנחנו מאחלים הצלחה רבה לחגי אלעד ואורלי, ומאמינים שכולנו יחד נוכל להתפנות עכשיו במלוא המרץ וחדוות היצירה למשימת השבחתו של \'מקור ראשון\', שגשוגו והגדלת תפוצתו\", כתב בהרב.
סגל (57) הוא איש תקשורת ותיק. הוא כתב טורים עבור העיתונים חדשות, מעריב, בשבע ו\'מקור ראשון\', וכתב כמה ספרים. ב-2003 נבחר לחתן הפרס לביקורת התקשורת של האגודה לזכות הציבור לדעת. במשך שנתיים שימש כסגן עורך \'מקור ראשון\' והוא כותב טור קבוע בידיעות אחרונות. הוא גם מגיש תכנית בערוץ הכנסת.
בשנת 2003 הועמד לדין יחד עם מנהלים נוספים של תחנת הרדיו ערוץ 7 בשל הפעלת רדיו פיראטי, ונידון למאסר על תנאי. לא הייתה זו הסתבכותו הראשונה בפלילים: בשנת 1980 היה שותף להתארגנות המחתרת היהודית שמלכדה מכוניותיהם של 4 ראשי ערים פלסטינאיות, וגרמה לפציעתן ולפציעתו של חבלן. ב-1984 נתפס ונידון ל-5 שנות מאסר, מהן ריצה שנתיים עד ששוחרר בחנינה על ידי נשיא המדינה דאז חיים הרצוג ז\"ל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במלים אחרות, מדובר במחבל יהודי. בושה. (ל"ת)
    עמית ס' 07/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור