תקשורת ומדיה

ערוץ 20 ממשיך לגבש את לוח השידורים: יעלה רצועת בוקר בהפקת ערוץ ZOOM

אחרי רצועת אקטואליה, לייט נייט וכלכלה, בערוץ מתכוונים לעלות גם עם תכנית בוקר בשם 'להתעורר בכיף', בהגשת מירב פלדמן, עמית פרקש ואסי צובל
ערוץ 20 (צילום לוגו)
ערוץ 20 ממשיך לגבר את לוח השידורים שלו לקראת עלייתו לאוויר בשבועות הקרובים. לאייס נודע כי הערוץ ישדר רצועת בוקר חדשה אותה יפיק ערוץ zoom שבבעלותו של אבי בר - לשעבר מנכ\"ל ערוץ הספורט, וחברת סבן ברנדס ישראל של חיים סבן.
את התכנית שתיקרא \'להתעורר בכיף\', צפויים להגיש מירב פלדמן, עמית פרקש ואסי צובל. התכנית תשודר בימים ראשון עד חמישי בין 7:00 ל-8:00. ככל הנראה היא תלווה את תלמידי בתי הספר היסודיים בשעת ההתארגנות ליום הלימודים.
ערוץ 20 הוא אחד מ-5 הערוצים הייעודיים עליהם החליט משרד התקשורת לפני כעשור, והוא אמור לעסוק במורשת היהודית. למרות המנדט שלו, אנשיו מנסים לשוות לו גוון ישראלי ארצי עם הכינוי \"הערוץ היהודי-ישראלי\" ותחת המיתוג \"ערוץ 20\".
יו\"ר הערוץ הוא מוטי שקלאר, לשעבר מנכ\"ל רשות השידור, והמנכ\"ל הוא דוד שריקי. אבי בר הוא נציג הבעלים של הערוץ.
על פי תנאי הרישיון שלו, שידורי הערוץ יקיפו מגוון רחב של נושאים הקשורים למורשת ישראל, לדת היהודית, להיסטוריה, לתרבות ולמסורת של העם היהודי בתפוצות ובמדינת ישראל. הערוץ ישדר תכניות בענייני היום, ותכניות בתחומי התרבות, הדרמה, התעודה, הילדים, המשפחה ועוד.
בלב שידוריו תשובץ רצועות האקטואליה עם לינוי בר-גפן ואטילה שומפלבי, גיל קופטש יגיש תכנית לייט-נייט בנושאי טכנולוגיה ואינטרנט באוריינטציה יהודית, ואילו שרון גל יגיש תכנית כלכלית שתעסוק בעניינים שעל סדר היום תוך התייחסות המתאימה הן לציבור החילוני והן לציבור הדתי.
בערוץ 20 אישרו את הפרטים.
תגיות אבי בר | ערוץ 20
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אנחנו - המשפחה והחברים עוברים לערוץ 20
    מלכה 08/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה ערוץ. איכותי משובח והכי חשוב אוהב ישראל! וקול פרו-יהודי לא נחשב למילה גבה! כמו בערוצי הרעל 1,2,10 יישר כוח וערוץ אחד סימן לבאות!
    סגור
  • 1.
    ייעול
    דבי 07/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית, בהצלחה! הצלחתכם הצלחתינו. שנית, נא אל תחזרו על מה שעושים בערוצים אחרים 2, 10 ו-1. את זה יש לנו מספיק. באטילה - שחרר קצת, הכל בסדר...
    סגור