תקשורת ומדיה

אז מי מנהל את החדשות של ערוץ 1? הבוס "הלא רשמי" אלון מזר הרים ידיים

גם בלי שמונה לכך רשמית, ניהל מזר את החטיבה מאז הועזב נסטלבאום לפני שבועיים. "נשבר לו מההתנהלות של ההנהלה, מאי-הוודאות ברשות". הרשות: "מזר לא ניהל את החטיבה. אדי אהרונוף משמש כאוטוריטה הניהולית"
מהדורת 'מבט' של ערוץ 1 (צילום מסך: באדיבות ערוץ 1) (צילום צילום מסך: באדיבות ערוץ 1)
שעות שידור בלתי נגמרות, עמדות שידור בנקודות רבות, הוצאות כספיות בלי נתפסות, אבל בערוץ 1 מתקדמים השבוע בשאלה הקרדינאלית: מי מנהל את חטיבת החדשות? משה נסטלבאום הורחק בנתיים מהתפקיד, אלון מזר הרים ידיים, ואצל עובדי החטיבה קיימת אי הוודאות גדולה.
לפני כשבועיים החליט בג\"צ בצו ביניים שהוציא כי נסטלבאום לא יוכל לשמש כמנהל החטיבה וזאת לבקשת איגוד עיתונאי ישראל. בתקופה בה לא שימש בתפקיד, החליף אותו מזר, עובד ותיק של החטיבה ומי שערך את \'פוליטיקה\' ואת \'מבט\'. עם סיום תקופת השעייתו של נסטלבאום, החליטה הנהלת הרשות אליה הוא מקורב, להחזירו לתפקיד מנהל החדשות של ערוץ 1. האיגוד הארצי עתר נגד המינוי, ובג\"צ קיבל את הבקשה.
יום לאחר החלטה, נמצאו גופות 3 הנערים - נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח זכרם לברכה, בהמשך נערכה הלווייתם ואז החלה גם ההתדרדרות הביטחונית. מזור, מבלי שמונה לתפקיד באופן רשמי, ניהל אותה בפועל, ואולם - לדברי עובדים - החליט שלשום \"להניח את המפתחות\" והודיע לעובדים שפנו אליו כי בכל הנוגע לשיבוצי עבודה, יש לפנות לאדי אהרונוף, רכז הכתבים של ערוץ 1.
לדברי גורמים במערכת החדשות של הערוץ, \"בשבוע שעבר הוא עדיין דיבר עם כתבים וניהל את העניינים\", ואולם \"שלשום הוא הודיע שהוא לא מנהל יותר את החטיבה \". גורם אחר מסביר את ההתנהלות מאחורי הקלעים: \"ההנהלה לא מינתה רשמית את מזור לממלא מקום של נסטלבאום, אבל אוטומטית הוא לקח את הפיקוד כי הוא בתכלס היחיד שיכול לעשות את העבודה הזאת. שלשום ואתמול אנשים פנו אליו ושאלו אותו שאלות מקצועיות, ואז הוא כבר ענה להם - \'אני לא מטפל בזה\' והפנה אותם לאדי אהרונוף\'\".
גורם נוסף מנסה להסביר מה קרה למזור: \"הוא נכנס לכיסא הזה כי אין מישהו שיכול לעשות את העבודה הזאת. הוא קשוח, לא כולם אוהבים אותו, אבל הוא אינטליגנטי ויודע את העבודה. עכשיו פשוט נשבר לו מההתנהלות של ההנהלה, מזה שאין סמנכ\"לים איתם צריך לעבוד, מהשביזות של העובדים, מאי-הוודאות לגבי רשות השידור. כתבים מרימים ידיים, מתחמקים ממשימות, תחושה של סוף עולם ברשות. האוצר הצליח לפחות בדבר הזה, לפגוע במורל של העובדים, וגם אלון מזר נדבק בהרגשה הגרועה הזאת\".
בשיחה עם אלון מזור, הוא מסרב להתייחס לדברים, ומפנה לתגובת דוברות רשות השידור. מרשות השידור נמסר: \"אלון מזר לא מנהל את חטיבת החדשות כבר מספר חודשים. מזר נחשב לעיתונאי חרוץ ואף נחשב במשך שנים, לאחד ממקורבי זליג רבינוביץ, עוזרו הבכיר של המנכ\"ל\".
עוד נמסר כי \"אכן כפי שנכתב, אדי אהרונוף, מי שמשמש רכז הכתבים, משמש כיום האוטוריטה הניהולית, להבדיל ממנהלים אחרים ברשות, שידועים כיוצאים לחופש או נעלמים כאשר יש משברון, וממתינים בצד כאילו אינם שייכים, בתקווה להרוויח נקודות, כפי שפורט על הקירבה ולמרות מה שנרמז בכתבתכם. ניראה שזה לא המצב פה\".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    (ל"ת)
    אדי רבינוביץ כן?! 07/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    הבעיה היתה ונשארת בקודקוד:יוני,זליג,גילת!!!!!
    הבעיה:גילת,זליג,יוני 07/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה היתה ונשארת בקודקוד:יוני,זליג,גילת!!!!!
    סגור
  • 4.
    לו הייתם יודעים איזה יצור ירוד הוא אדי...
    יודע דבר 07/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה הימים שטובי העיתונאים אכלסו את חטיבת החדשות...? קשה להאמין לאיזה מצולות החטיבה התדרדרה. אדי אהרונוף לא יכול להיות אפילו פקיד דואר מוצלח. עיתונאי הוא בוודאי שלא. הוא צמח בקבוצת כלומניקים בשקל שקיבץ בראל בערוץ 33 המיותר שהתנהל כמו חנות מכולת שכונתית. את חוסר המקצועיות שלהם, הם יבאו לערוץ 1. ההנהלה הנוכחית חיפשה נאמנות כלבית, לא מקצועיות כל שהיא. ואדי אהרונוף הכלבלב האפרורי כמו פשפש עלה ועלה למעלה. מה שנבנה בשנים מפוארות נהרס ברגע. איזו בדיחה תפלה.
    סגור
  • מנהלים טובים ואי הקשר שלך אליהם
    תגובה למס 4 07/2014/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים שמתחילים מלמטה הופכים למנהלים הכי טובים. אבל לפי אופי הכתיבה שלך אין ספק שאין לך מושג ולו חצי מושג בהגדרה של מנהל טוב. בהגדרה של מנהל שהוא גם מנהיג. לפי כל הרפש שהוצאת כאן ניתן רק להסיק כי אתה ממורמר ואדם שפל. שכן להבדיל מהמנהל הקודם, מר אהרונוף שרק נכנס לתפקידו מתנהל בצורה אחרת לחלוטין, צורה בה מנהל אחראי ומנהיג אמור להתנהג. אבל, כפי שאמרתי בראשית דבריי כנראה שאתה ממורמר ובטוח שאתה לא מבין כלום בניהול. אז בפעם הבאה רצוי שתשמור לעצמך את המירמור, תפתור את הבעיות האישיות שלך עם עצמך ואחכ תחשוב איך להרוס לאנשים את הקרירה ומה לכתוב. ואם רשות השידור הגיעה לתחתית זה בהחלט ובוודאות כי אנשים כמוך הם חלק ממנה. אנשים שעסוקים במלחמות במקום בלקדם ולשנות. לא נורא, ייקח לך ולחבריך קצת זמן , אבל האסימון ייפול לכם בסוף. כאשר תשבו בבית ללא עבודה תבינו את גודל הטעות שלכם. מאחת שיודעת!
    סגור
  • לו היית יודע מה ההגדרה של מנהל טוב....
    תשובה לאחד הזוי 07/2014/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להאמין איזה אדם רדוד ושפל אתה, שכותב דברים כאלה... ככל הנראה אדם חסר ניסיון בניהול כלשהו. או סתם משוחד! כי אחרת הייתה רואה את הנכס של רשת השידור (אדי) מנהל שהוא מנהיג! ולא מנהל טרוריסט- כמו שכבר היו שם. אבל כנראה שאתה בדיוק מסוג האנשים שצריכים להיות פקידים בדואר כי משעמם להם ויש להם זמן לכתוב תגובות אוויליות, חסרות שחר ושיקריות. או שסתם אתה סוג של מזוכיסט. לא נורא, יבוא יום ותבין עד כמה אתה משועמם ולא מבין כלום בהנהגה וניהול.
    סגור
  • שינהל חנות מכולת. אבל לא כלי תקשורת
    הצחקתם 07/2014/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחטיבת החדשות דרוש עיתונאי. צודק ה"יודע דבר". אדי וחבורתו אינם עיתונאים. הם פוליטרוקים. הוא כנראה חבר טוב, אם אתם מגינים עליו בלהט.... אבל זה לא עושה אותו בעל כישורים לתפקיד שאנשי שרה נתניהו אפשרו לו למלא.
    סגור
  • 3.
    הרמז של ההנהלה הוא לגבי יורם כהן כנסו
    רונית ש 07/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד כשהתחלף מנהל, אבל תמיד הוא יצא לחופשה וחזר כאיש של המנהל החדש, ומייד התחיל ללקק למנהל החדש ולרמוס את אלה שתחתיו. כאן לפחות לא נעשה המעשה הנבזי הזה
    סגור
  • 2.
    ניהול כושל בערוץ 1 הכתבים מצויינים (ל"ת)
    צופה מתוסכל 07/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שטויות
    יודע דבר 07/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח אמרו לו לעזוב את התפקיד כי ברגע שיכנס המפרק הוא יהפוך קבוע. המפרק לא יכול להזיז בעלי תפקיד בזמן פעולתו.
    סגור