תקשורת ומדיה

כמו אוויר לנשימה: על רקע 'צוק איתן' - i24news יעלה הערב בקמפיין ב'קשת'

פרסום ראשון: כשקמפיינים מוסרים מן האוויר בגלל המצב, ישקיע הערוץ שאינו משודר בישראל, כ-2 מיליון ש' בקמפיין TV, כדי לקדם את אתר האינטרנט שלו
קמפיין השילוט של ערוץ i24news (צילום סריקה: יח"צ)
לציון שנה לעלייתו לאוויר, וכשברקע מבצע צוק איתן, יעלה הערב (יום ה\') ערוץ i24news בקמפיין פרסומי בזכיינית קשת, בסכום שמוערך ב-2 מיליון שקלים - כך נודע לאייס. רק הבוקר הודיע הערוץ על קמפיין חוצות רחב בכל רחבי הארץ לקידום פורטל האינטרנט שלו www.i24news.tv בקרב הציבור הישראלי שלא יכול לצפות בשידורי הערוץ בארץ, בשל מגבלות רגולטוריות.
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום ראובני פרידן. כותרתו תהיה \"כיפת הברזל של התקשורת הבינלאומית\", ועלותו הכללית עומדת על כ-4 מיליון שקלים.
ערוץ החדשות הבינ\"ל i24news עלה לאוויר בקיץ שעבר ב-3 שפות - אנגלית, צרפתית וערבית, ומשדר מנמל יפו. הערוץ נתמך על ידי פרנק דרהי, בעלי חברת הכבלים HOT, ואחד מבעליו ומנכ\"לו הוא פרנק מלול. לפי דיווחי הערוץ, הוא זמין לצפייה ב-850 מיליון בתי אב ברחבי העולם.
כפי שפורסם היום באייס, ערוצי הטלוויזיה המסחריים ספגו בשבוע הראשון של הלחימה, הפסדים של כ-20 מיליון שקלים , וזאת לאחר שחברות מסחריות רבות הורידו קמפיינים מן האוויר, שידורי החדשות נגסו ברוב שעות היום, והוצאות חברות החדשות על סיקור האירועים זינקו. קמפיין כזה בהחלט הגיע בזמן מבחינתה של \'קשת\'.
\"i24news מביא לעולם, מיום הקמתו, תמונת מצב אובייקטיבית ומאוזנת על המתרחש במזרח התיכון בפרט ובעולם בכלל\", מסר מלול לאייס. \"הערוץ רושם נתוני צפייה גבוהים מאוד ככל שחולף הזמן, ובייחוד בשבועות האחרונים במהלך מבצע \'צוק איתן\' בו נרשמת עלייה חדה ומשמעותית בהיקפי הצפייה, כך שאנו רואים עצמנו גורם חשוב בקרב על דעת הקהל הבינ\"ל. יש לנו תפקיד מרכזי בזירה התקשורתית בייחוד בימים אלה, וצר לי שאזרחי ישראל עדיין אינם יכולים לצפות בשידורי i24news\".
תגיות i24news | פרנק מלול
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למרות העלייה בALEXA
    oferdesade 07/2014/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העלייה דומה לזו שבערוצי תקשורת אחרים שמדווחים מישראל. כ"כ יש להביט גם בירידה משמעותית במספר ה views per user שמורה על אכזבה. הסקרנות מביא את המספרים אבל רמת ההפקה הירודה, החותמת התעמולתית, מחסור בכוח אדם באתרי ההתרחשות והקדימות המאד משנית לקבלת ראיונות מדוברים איכותיים מאכזבת. נוסף על זה שהציבור כבר לא מחפש חדשות מפי האל - ובטח שלא באינטרנט, מקום שבו מצפים למינימום אינטראקטיביות (אין טוקבקים!!).
    סגור
  • 1.
    תתקנו לפטריק דרהי
    מישהי 07/2014/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעלים של הוט הוא פטריק דרהי והמנכל הוא פרנק מלול
    סגור
  • תקראי שוב.... אז יופי (ל"ת)
    חמור קופץ בראש 07/2014/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור