תקשורת ומדיה

מהפכה בערוץ ONE: המהדורה יורדת - ותוחלף ע"י פאנל בסגנון 'יציע העיתונות'

ב-ONE החליטו להוריד את המהדורה היומית, ומגישיה - בן פרידמן ולי נוף, יתחילו להגיש מהשבוע הבא את 'המנהלת', בהשתתפות עמיר פלג וארי שמאי
ערוץ ONE (צילום לוגו)
ערוץ ONE משנה את לוח השידורים שלו לקראת תחילת עונת הכדורגל החדשה. לאייס נודע כי מהדורת החדשות היומית בהגשתם של בן פרידמן ולי נוף, תבוטל לאחר כ-3 שנים, והתכנית האחרונה תשודר הערב (יום ה\').
ואולם, במקום המהדורה ששודרה מדי יום ב-19:00, תעלה תכנית פעמיים בשבוע בסגנון יציע העיתונות של המתחרים מערוץ הספורט, והיא תיקרא המנהלת. את התכנית בת השנעה יגישו פרידמן ונוף, והיא תכלול בפאנל את עמיר פלג, ארי שמאי, יעקב בוזגלו וגידי ליפקין, עורך אתר ONE.
התכנית החדשה בת השעה, תשודר בימים שני וחמישי מהשעה 22:45, לאחר שידרו המשחק המרכזי בערוץ 1 (שישודר בימי שני). התכנית תדון בעניינים החמים של אותו יום, מבחינה חדשותית ופרשנית.
ערוץ ONE מנסה מאז הקמתו לתת פייט לערוץ הספורט, המחזיק בזכויות שידור יוקרתיות כגון ליגת האלופות, ליגת העל בכדורסל, וליגות אירופאיות שונות. השנה החזיר ONE את הזכויות על הליגה הצרפתית לידיו, ליגה שנחשבת לאחת החזקות באירופה בה משחקים גם הישראלים אלירן עטר ואיתי שכטר. בנוסף הוא משדר את הליגה הקפריסאית, ליגת ה-MKS האמריקאית, ליגות בתי הספר בישראל ותכני ESPN. ועדיין, הערוץ לא מחזיק בעוד זכויות מותגיות חזקות - וצריך ליצור תכנים משלו. לדברי גורם ב-ONE, \"לראשונה נשדר תכנית בשעה המאוחרת, שעה יותר חזקה לחובבי הספורט, וננסה לתת תחרות לערוץ הספורט\".

ב-ONE אישרו את הידיעה ומסרו כי \"אנחנו משיקים את לוח השידורים החדש שכולל את ההשקעה בליגה הצרפתית, ואת התכנית החדשה שלנו \'המנהלת\'\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוי לבושה
    שפורר 09/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גידי ליפקין ובוזגלו באותו פאנל??? אין יותר נמוך מזה..
    סגור
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    Jh 09/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור