תקשורת ומדיה

אהלן ארדואן: אנדמול טורקיה רכשה את The People's Choice של 'ארמוזה'

הצלחה לחברת של אבי ארמוזה ביריד מיפ בקאן. בנוסף לפורמט הזה, מכרה 'ארמוזה' גם את המיני סדרה The Godmother לחברת הפקה צרפתית
The People’s Choice של ארמוזה (יח"צ) (צילום יח"צ)
סיכום ביניים לארמוזה פורמטס ביריד מיפ שמתקיים השבוע בקאן. תכנית הפריים-טיים החדשה The People\'s Choice נרכשה להפקה על ידי השלוחה הטורקית של אנדמול. אופציות של הפורמט נמכרו על ידי \'ארמוזה פורמטס\' גם לגופים בגרמניה, איטליה ושבדיה. The People’s Choice הוא שיתוף פעולה עם הערוץ הצרפתי TF1.
הפורמט הוא תכנית המשודרת בשידור חי ומתרגמת את חוויית הרשתות החברתיות לתכנית טלוויזיה. מדובר בפורמט בן 60 דקות שכולל את אלמנט מעורבות הקהל. המתמודדים נדרשים להתחרות על הבנת הקהל בבית. ברגע שהקהל בבית בוחר את בחירתו בשידור חי, על המשתתפים באולפן לנחש מה היא הייתה.
מכירה נוספת של \'ארמוזה\' היא המיני סדרה The Godmother, שנמכרה לחברת ההפקה הצרפתית ACE Entertainment. הדרמה שודרה בערוץ הקנדי Series+ והיתה מועמדת ל-12 פרסי Gémeaux, כולל הדרמה הטובה ביותר, התסריט הטוב ביותר והשחקנית הטובה ביותר.
הסדרה שמבוססת על סיפור אמיתי, עוקבת אחר סיפורה של פלומה הרמוסה, ראש משפחת פשע שעיקר עסקיה הלבנת כספים וסחר בקוקאין. פלומה היא אם אוהבת וחברה נאמנה, איש לא חושד בה שהיא מנהלת בקור רוח ארגון פשע כוחני ומלא עוצמה - עד שבלש עיקש יוצא לחקירה מסוכנת שתוביל בסופו של דבר למעצרה והרשעתה.
זהו שיתוף הפעולה השלישי בין ארמוזה ו-ACE, בהמשך ל-The Killer Inside ול\'חטופים\'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה