תקשורת ומדיה

והרי החדשות ועיקרן תחילה: גיא סודרי מונה לסמנכ"ל התוכן של חדשות ערוץ 2

סודרי, העורך הראשי של מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 ב-7 השנים האחרונות, יחליף את חיליק שריר שעובר לשמש כסמנכ"ל התכניות של 'קשת'
גיא סודרי (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
גיא סודרי מונה לסמנכ\"ל התוכן של חברת החדשות של ערוץ 2, והוא יחליף בתפקיד את חיליק שריר, שעובר לשמש כסמנכ\"ל תכניות בזכיינית ערוץ 2 קשת.
סודרי הצטרף לחברת החדשות לפני 7 שנים, כעורך ראשי של המהדורה המרכזית, לאחר שעבד לפני כן בחדשות 10, שם שימש מ-2004 ועד עזיבתו - כעורך הראשי של המהדורה המרכזית עם יעקב אילון ומיקי חיימוביץ\'. את דרכו העיתונאית החל בגל\"צ, שם שימש עורך תכניות, בין היתר של רזי ברקאי. סודרי (37) הוא בעל תואר ראשון במשפטים.
במכתב שהפיץ היום (יום א\') מנכ\"ל \'חדשות 2\' אבי וייס, נכתב כי \"גיא עובד בחברה כבר 7 שנים וכישוריו העיתונאיים והעריכתיים, מוכחים מידי יום על המסך. אין ספק שבשנותיו כעורך הראשי של המהדורה המרכזית הוא הוביל אותה להישגים חסרי תקדים גם בתוכן וגם בשיעורי הצפייה שעלו מידי שנה בהתמדה כשבשנת 2013 נשבר שיא כל הזמנים ומסתמן שהשנה ישבר אף השיא הזה\".
וייס הוסיף עוד כי \"גם את יכולות הניהול שלו מוכיח גיא מידי יום בניהול צוות ענק של אנשים שעושים יחד את המהדורה המרכזית\", ולכן \"בזכות כל זאת ולא פחות מאלה - בזכות אישיותו החלטתי למנותו לסמנכ\"ל התוכן\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה
    דרור קליר 10/2014/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כה לחיי....
    סגור