תקשורת ומדיה

מסתמן: בתוך חודש ימונה מנכ"ל זמני לרשות השידור - במקביל לעורך הראשי

עד להקמת תאגיד חדש ב-2015, צפויים לעבוד יחדיו מנכ"ל ועורך ראשי. ושמם של מי עלה כמועמד למנהל הזמני והקבוע? עדין, שנער, ויזנטל ופרידמן
רשות השידור בירושלים (צילום: אייס TV) (צילום אייס TV)
שר התקשורת צפוי למנות מנכ\"ל זמני לרשות השידור כבר בתוך חודש - כך נודע לאייס. הליך הבחירה יתבצע באמצעות ועדת איתור בראשה עומד השופט בדימוס עזרא קמא, שתמליץ על מועמדים, והשר גלעד ארדן יבחר אחד מהם לתפקיד.
המנכ\"ל הזמני יעבוד עד להקמת תאגיד השידור החדש, במקביל ליונה ויזנטל, העורך הראשי של רשות השידור, פונקציה שלא הייתה קיימת עד כה. המנכ\"לים העתידיים של תאגיד השידור החדש ימונו על ידי דירקטוריון התאגיד, אולם בשלב זה לא קיימת מועצה, ולכן המנכ\"ל הזמני שישמש בתפקיד עד הקמת התאגיד, יומלץ על ידי ועדת האיתור, ושר התקשרות יאשר את המינוי.
בשוק התקשורת מדברים מזה תקופה לא קצרה על גלעד עדין ואורי שנער כשמות החמים ביותר למשרת המנכ\"ל הזמני, ובהמשך - המנכ\"ל הקבוע. גם ויזנטל עשוי לראות עצמו כמועמד בכיר לתפקיד. גם שמו של מודי פרידמן, הבעלים של קבוצת התקשורת RGE, נמצא באוויר, אולם כבר בעבר החליט פרידמן לוותר על התמודדות. יש לציין כי המנהל הזמני שיבחר יוכל לנסות להיבחר לתפקיד הקבוע כשהתאגיד החדש יוקם.
בניגוד לחודשים הקרובים, אז תפעל רשות השידור עם מנכ\"ל ועם עורך ראשי, את גוף השידור החדש ינהל מנכ\"ל שירכז את כל האדמיניסטרציה והשידורים שאינם אקטואליה, ואילו בראש חטיבת האקטואליה יעמוד מנהל קבוע.
ממשרד התקשורת טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יונה ויזנטל
    דינה 10/2014/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש מנסה למכור לעובדים הבטחות ללא כיסוי, כל רצונו ורצון שמעון אלקבץ הוא לשרוד על גב העובדים המסכנים שעומדים לפטר אותם ללא רחמים. כך הם חושבים שיתנו להם מינוי קבוע רק שהם שכחו דבר אחד והוא:הכל פוליטיקה כמו המינויים שלהם כיום!!
    סגור
  • 3.
    שוב גלעד עדין דוחף את עצמו, זה פאטטתי, זה האי
    אנונימי 10/2014/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מעט יתחילו הטוקבקים בשבחו בשם רינה דינה וטורינה. שתי מילים האיש מגלומן. הוא מסוגל להבריא את רשות השידור? בעצם הרבה יותר מויזנטל....
    סגור
  • 2.
    האם ויזנטל ישאר? לא בטוח
    ארז 10/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמות הרבים שמוזכרים כאן ויתחרו בו לא משאירים תקווה גדולה, הוא לא טיפש. הוא יתפטר קודם לפני שיהיה כתם על עברו ויגיד שהמקום לא נהיל, ומה שהבטיחו לא קיימו, וימכור שוב את הקישקוש הלעוס שכדי לנהל את רשות השידור הוא הסכים לוותר על חצי משכורת, וככה הוא ימנע מעצמו ביזיון. תזכרו מה קראתם כאן....
    סגור
  • 1.
    "ארדן יבחר" = ניתוק מפוליטיקה = פחחחחחחחחחחחח
    איה עבודה בעיניים 10/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור