תקשורת ומדיה

סבב המינויים של אילה חסון: קבלו את השינויים בחטיבת החדשות של ערוץ 1

איציק זוארץ יחליף בדרום את ויקו אטואן שמונה לאחרונה לשמש כרכז הכתבים בערוץ. עוד בסבב המינויים: דודי נסים, שלי טפיירו, ענת שירן ונועה ברק
בלגן בערוץ 1 (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
אילה חסון ממשיכה בסבב המינויים הנרחב בחטיבת החדשות של ערוץ 1. איציק זוארץ, לשעבר כתב וואלה, מונה לכתב בדרום במקומו של ויקו אטואן, שמונה לאחרונה לתפקיד רכז הכתבים של חטיבת החדשות, כפי שפורסם לראשונה באייס .
דודי נסים, הכתב לענייני משטרה בתל אביב, מונה לכתב הכלכלי לצידו של עודד שחר, הפרשן לענייני כלכלה. נסים יחליף את יאיר ויינרב, שמונה לאחרונה לכתב המדיני במקומה של חסון, שלא יכלה להמשיך בתפקיד עם מינויה למנהלת חטיבת החדשות לפני כחודשיים.
את מקומו של נסים תתפוס שלי טפיירו, כתבת המשפט של הערוץ באזור המרכז, ובעלת ניסיון בתחום, כששימשה בעבר ככתבת משטרה בערוץ 10.
אחרי 11 שנה בעריכת יומן, ענת שרן מונתה לעורכת הספיישלים של חטיבת החדשות. את מקומה תמלה נועה ברק, שמגישה מהדורות ומבזקים בערוץ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברכות
    ירדן 10/2014/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איציק יקירי בשעה טובה המון הצלחה סומכים עליך
    סגור
  • 1.
    בסימן טוב ובמזל טוב
    מגלי אברהם 10/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב והצלחה לכל המינויים החדשים. עוד סימן טוב להמשך קיומה ושרידותה של רשות השידור, אופס, סליחה, של תאגיד השידור החדש, ת"פ לשכת ראש הממשלה ושות'. עיקר שכחתי - כדאי למהר ולשלם את האגרה+קנס הפיגורים ההולך ותופח, ותשכחו מביטול האגרה באופן כללי.
    סגור