תקשורת ומדיה

מסתמן: ערוץ 9 יפיק סדרה נוספת שמיועדת לשידור בטריטוריה דוברת רוסית

הבעלים והמנכ"לית קיימו בחו"ל פגישות עם גופי שידור במסגרת חיפוש אחר אפיקי הכנסה נוספים. בימים אלו מתחילים צילומי טלנובלה שתשודר ברוסיה
חדר הקונטרול של ערוץ 9 (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
ערוץ 9 צפוי להפיק סדרה נוספת שתשודר בשלב ראשון בטריטוריה דוברת רוסית - כך נודע לאייס. על פי הערכה, כבר בינואר הקרוב עשויה להתחיל הפקת הסדרה, כאפיק הכנסה נוסף עבור חברת וש טלקנל, המחזיקה בבעלות על ערוץ 9.
לפני הגעתו של הבעלים של וש טלקנל אלכסנדר לוין לישראל בשבוע האחרון, קיימו הוא והמנכ\"לית ויקטוריה גורודין סדרת פגישות בחו\"ל עם משקיעים פוטנציאלים לערוץ הישראלי דובר הרוסית, אבל בנוסף - נפגשו השניים גם עם גופי שידור כדי להציע להם תכנים.
כפי שנחשף לאחרונה באייס, לוין, מתחיל לצלם בישראל טלנובלה שמיועדת לשידור בערוץ DOMASHNIJ הרוסי. גורמים סיפרו כי בשלב הראשוני יצולמו 24 פרקים שאמורים להוות פרקי פיילוט לקראת הפקה נרחבת יותר, על בסיס שידור יומי. בהפקה משתתפים שחקנים ישראלים דוברי רוסית.
בערוץ שעובר התייעלות בתקופה האחרונה , מחפשים אפיקי הכנסה נוספים - והפקות של סדרות באולפנים החדישים במודיעין הן חלק מכך.
בתוך כך, לוין מעניק גיבוי להנהלת הערוץ על הליכי ההתייעלות ופיטורי העובדים - כך עולה ממכתב תשובה שהעביר לעובדים שפנו אליו. במקביל, בהנהלה מצהירים כי הערוץ אינו למכירה, אלא מתקיימים מגעים להכנסת משקיע שקט שיחזיק חלק קטן ממנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד לא התחילו לצלם את הסדרה הראשונה, וכבר
    סשה דנילוביץ 11/2014/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדברים על צילומי סדרה נוספת. יש קשיים עם ההפקה של הסדרה.
    סגור