תקשורת ומדיה

לקראת שדרוג אתר 'הארץ': ייפתח לגלישה חינמית - בזכות חסות מסחרית

תמורת הגלישה החינמית למשך שבוע, ישלם מותג 'לנד-רובר' מאות אלפי ש'. בזכות המהלך צפויים להצטרף מנויים חדשים אל עשרות האלפים הקיימים
דף הבית של אתר 'הארץ', הבוקר (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
אתר הארץ צפוי לעלות בשבועות הקרובים בגרסה חדשה, כשנתיים לאחר שהושק האתר החדש של העיתון. לאייס נודע כי במקביל נחתם הסכם מסחרי עם מותג הרכב לנד-רובר במסגרתו החל מהיום (יום א\') ובשבוע הקרוב, ניתן יהיה לגלוש בו בחינם, ולצרוך את כלל התכנים באתר. ואולם השימוש באפליקציות של \'הארץ\' לאייפון ולאנדרואיד וכן באפליקציות האייפד והטבלט של מוסף הארץ ומגזין TheMarker, יהיה חופשי למנויי הדיגיטל בלבד.
בחודש מארס 2013 עבר \'הארץ\' למודל של חומת תשלום , במסגרתו ניתן לצרוך את רוב תכניו תמורת מנוי חודשי או שנתי. גולשים שאינם רוצים לרכוש מנוי בעלות של כ-40 שקלים לחודש, יכולים להירשם ולקרוא עד 10 כתבות בחודש חינם. מהלך זה הקטין בצורה משמעותית את הגלישה באתר , כך על פי נתוני הוועדה למדרוג באינטרנט בחודשים אלו, ואולם, מאז מצהירים ראשי \'הארץ\' כי מספר הגולשים עלה ומספר רב של גולשים הפכו למנויים. בקבוצה מסרבים לשחרר את מספר מנויי הדיגיטל המדויק, אולם הטענה כי מדובר בעשרות אלפים.
הגרסה החדשה של האתר תתאים עצמה לגודל המסך שברשות הגולשים, שחלקם כבר יכולים לגלוש בגרסת הבטא על מנת לחוות את דעתם על העיצוב והשירותים. השת\"פ עם \'לנד-רובר\' אמור להגדיל משמעותית את מספר הגולשים הנחשפים לאתר, במטרה שלפחות חלקם יחליטו לרכוש מנוי לשירותי הדיגיטל של קבוצת \'הארץ-TheMarker\'.
על פי הערכות, עבור חסות כזו תשלם חברת לנד-רובר סכום של כמה מאות אלפי שקלים. כמו כן, גולשים שהם כבר מנויים לשירות הדיגיטלי יזכו ל-5 ספרים דיגיטליים במתנה כפיצוי על שבוע החינם לו יזכו כלל הגולשים.
ליאור קודנר, סמנכ״ל הדיגיטל של קבוצת הארץ, אישר את הפרטים בפני אייס. לדבריו, \"בסופו של דבר, משימת העל שלנו היא לשכנע ישראלים לשלם על תוכן איכותי ברשת. השבוע, באמצעות חברת \'לנד רובר\', הגולשים יוכלו לעיין במיטב התכנים של הארץ ובהמשך אנחנו מאמינים שרבים מהם יבחרו גם לרכוש מינוי דיגיטלי\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף פרסומת שגם תורמת לקהל הגולשים!!
    ירדנה 11/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על היוזמה. מי משרד הפרסום?
    סגור