תקשורת ומדיה

אלי עזור באפ-סטור: 'הג'רוזלם פוסט' משיק את אפליקציית JPOST - ePaper

בשלב הראשון מוצעת אפליקציית JPOST- ePaer להורדה למכשירי אפל ובהמשך גם לאנדרואיד. היא תציע את תכני העיתון במנוי יומי, חודשי ושנתי
אפליקציית ג'רוזלם פוסט (צילום יח"צ)
עיתון הג\'רוזלם פוסט משיק את אפליקציית JPOST- ePaer שתנגיש את המהדורה המודפסת במלואה. האפליקציה זמינה להורדה עבור מכשירי אפל (אייפון, אייפד ואייפוד) ובקרוב תושק גרסה גם למשתמשי האנדרואיד, והיא מוצעת כמנוי למהדורה בודדת, חבילה חודשית או חבילה שנתית.
האפליקציה החדשה מצטרפת לערוצי הטכנולוגיה נוספים של העיתון הכוללים אתר מובייל מותאם ואפליקציית Native של חדשות האתר שעוברת בימים אלו שדרוג ותהיה זמינה בגרסה החדשה כבר בשבועות הקרובים. האפליקציה החדשה תאפשר קריאה של המהדורה המודפסת היומית במלואה וכן גישה לגלריה של מהדורות קודמות.
קבוצת \'הג\'רוזלם פוסט\' בבעלותו של אלי עזור, כוללת בנוסף לעיתון באנגלית, גם את מעריב, ישראל פוסט ורשת המקומון. בבעלותו של עזור גם חברת שידורי הספורט צ\'רלטון, ותחנות הרדיו האזוריות רדיו ללא הפסקה ואקו 99FM.
\"כקבוצת מדיה מובילה בישראל ובעולם היהודי, אנו מבינים היטב את החשיבות של הנגשת התכנים לקוראינו בכל האמצעים ובכל מקום בו הם נמצאים\", מסרה הבוקר מנכ\"לית הקבוצה רונית חסין הוכמן, \"לפיכך אנחנו משקיעים רבות בפיתוח טכנולוגי לצד פיתוח תכנים. זאת בכדי לשפר באופן מתמיד את חווית הקוראים\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה