תקשורת ומדיה

אחרי מינויו של אלירן טל לכתב הצבאי: דורון שפר יעמוד בראש תא כתבי חיפה

שפר, כתב חיפה והגליל המערבי ברשת ב', יחליף את חברו לרשות השידור שמונה לכתב הצבאי ויעזוב את סיקור הגזרה ואת התא לאחר שנתיים
דורון שפר, הכתב בחיפה של קול ישראל (יח"צ) (צילום יח"צ)
דורון שפר, הכתב בחיפה ובגליל המערבי של רשת ב\', יעמוד בראש תא הכתבים בחיפה. שפר יחליף בתפקיד את את חברו לרשות השידור, אלירן טל, שמונה לכתב לענייני צבא של ערוץ 1, ויפסיק לסקר את הצפון.
תא הכתבים הוקם לפני כשנתיים , וכבר לאחר כמה חודשים קיים מאבק תקשורתי לגבי אופיו של פרס מארק ביאנו ז\"ל שמחלקת עיריית חיפה, מה שהוביל גם להחלטה לקיים כנס תקשורת בחיפה בשיתוף עם ארגון העיתונאים.
את התא הוביל טל מרגע ההקמה, אולם לפני כחודש הוא מונה לכתב הצבאי של ערוץ 1 לצידו של אמיר בר-שלום שצפוי להתמקד בפרשנות בנושא צבא וביטחון. בעקבות כך התקיימו ביום שישי בחירות בתוך התא, ושפר נבחר.
שפר מסר לאייס כי \"כבוד גדול לעמוד בראש תא הכתבים האיכותי והחברי ביותר הקיים בארץ, וכבוד לא פחות גדול לזכות באמון החברים. אלירן עשה עבודה נפלאה בעצם הקמת התא וניהולו המורכב וכולנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. נמשיך יחדיו להצעיד את התא לפסגות חדשות\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תפורק לאלתר חונטת רשות השידור
    תתרן בלתי נלאה 11/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישאל את עצמו כל אחד שעובד ברשות או שאינו עובד בה - מתי אי פעם ראה גיוס עובדים לרשות השידור וקול ישראל בהליך של פרסום מודעת דרושים בפומבי ובאופן נקי מפניות?
    סגור
  • 2.
    שפר -מקווה שתצליח לעשות ולא רק לברבר (ל"ת)
    ל. 11/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הכנס הראשון שהם עשו היה מעולה. מה עם השני??? (ל"ת)
    רותם 11/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור