תקשורת ומדיה

אנשי קול ישראל - שפרו הופעתכם: כתבי רשת ב' יחלו להופיע גם על מסך ערוץ 1

בתום שנים של מאבק בין זרועות המדיה, המצב אמור להשתנות עם ההחלטה לאפשר לכתבים להופיע בפלטפורמות השונות ולהציג את הסקופים שלהם
ערוץ 1 (צילום ארכיון: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
לאחר שנים של שיתוף פעולה בעייתי בין 2 הזרועות של רשות השידור, נראה כי לפחות בכל הנוגע לתוכן, סוגיה זו עומדת להיפתר. לאייס נודע כי כתב שהשיג סקופ, יופיע עם החשיפה שלו גם בפלטפורמה בה אינו עובד.
הדבר קריטי מאד בעיקר כלפי כתבי קול ישראל, שיוכלו להופיע כעת על המסך של ערוץ 1 בתכניות האקטואליה ואף במהדורת מבט, ולהציג את החשיפה שלהם. מאידך, כתבי חטיבת החדשות של ערוץ 1 יעשו כן ברדיו.
על המהלך הזה לחיזוק הקשר בין קול ישראל לערוץ 1, שהציעה אילה חסון, מנהלת חטיבת החדשות בטלוויזיה, הוחלט בתום ישיבת מנהלים שהתקיימה אתמול (יום א\') בהשתתפותו של העורך הראשי יונה ויזנטל, מנהל קול ישראל שמעון אלקבץ, מנהל חטיבת התכניות יואב גינאי, מנהל רשת ב\' וחדר החדשות יאיר קורן, חסון עצמה ועוד.
בעבר התקיימו דיונים רבים לגבי צורת העבודה בין 2 זרועות המדיה אולם ללא תוצאות מעשיות. לפני 4 שנים נרשם פיצוץ בין מנכ\"ל רשות השידור בזמנו מרדכי שקלאר לבין מנהל רשת ב\' באותה עת מוטי אמיר, בדיוק על רק שיתוף הפעולה בין זרועות המדיה של הרשות. באותה עת עלו טענות על חוסר שיתוף הפעולה וקידום תכנים המשודרים בכל אחת מן הזרועות.
גורם ברדיו אף סיפר באותה עת לאייס כי \"זה לא סוד שהרדיו והטלוויזיה לא מסתדרים. היו הרבה ויכוחים על פרומואים וגם על תכנים, אנחנו לא רוצים למחזר דברים של ערוץ 1 שלעתים לוקח מאיתנו מרואיינים. וזו הסיבה ששקלאר התנפל על מוטי\".
תגובת הרשות לגבי ההחלטה החדשה, טרם התקבלה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלקבץ וקורן דואגים לרשת ב לא חסון ובבא -האמת (ל"ת)
    עודי הרשות לא טיפשים 11/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יש זכרון מצטבר והרבה דם רע.
    חנניה ש. 11/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנסיונות בעבר הראו שאנשי מערכת החדשות בערוץ הראשון מצפים שכתבתבי הרדיו יעשו את עבודות התחקיר ואיסוף המידע, עבור "כוכבי" הטלביזיה שיציגו ויגישו את החומר כמוצר טלביזיוני בעיקרו, ללא שיתוף אמיתי והוגן בין עם אנשי הרדיו. הטיעון בדרך כלל היה שכתב הרדיו "לא עובר מסך", ומוטב שרק גאוני הערוץ הראשון יציגו את הסיפור - שכולו הובא מהרדיו. נו, באמת. אבל מה - איגוד שידור חדש, מטאטאים חדשים, גם הם ילמדו את מה שכבר ברדיו שכחו. כלומר, מי שטרם פרש, סליחה, הופרש מאונס.
    סגור
  • לחנניה
    אורן 11/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון, יש דם רע אבל גם יש שינויים. כך למשל יש שיתוף פעולה מצויין בין דסקי החוץ של הרדיו והטלוויזיה, וכשלערן סיקורל היה סקופ הוא הביא אותו למבט על הלוחמת הישראלית בדעאש ויש דוגמאות נוספות
    סגור
  • מתעבים אותה ברמות על - המדאם (ל"ת)
    את כולם מכרה ובגדה 11/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דוגמאות נוספות??
    חנניה ש. 11/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נניח, למשל, מחמש השנים האחרונות, ואתה היית שם, יש לך "דוגמאות נוספות", לצורך הוכחת הטיעון שלך? ותרשה לעצמך להעיז ולחרוג בעניין זה מדסק החוץ בו אתה מעורה יותר. מתי הופיע כתבתב מ"קול ישראל" בערוץ הראשון ככתב-מביא-ידיעה (לא חייב להיות סקופ בומבסטי, סתם ידיעה מהשטח)?
    סגור